کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویدئو؛

احداث داروخانه هلال احمر و مرکز توانبخشی در جیرفت

27 مرداد 1401 ساعت 7:59

وحید شاهرخی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: طرح احداث داروخانه هلال احمر و مرکز توانبخشی در شهرستان جیرفت در دستور کار ویژه قرار دارد.


وحید شاهرخی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت گفت: در دولت مردمی بحمدالله اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و در سال جاری در برنامه‌های بلند مدت طرح احداث داروخانه هلال احمر و مرکز توانبخشی در دستور کار دارد.

جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت افزود: در حال حاضر این طرح‌ها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شده و در حال تکمیل طرح است.

وی بیان کرد: مرکز توانبخشی در بحث معلول‌های جسمی و حرکتی، ذهنی و پروتز دست و پای مصنوعی به جامعه هدف و عموم مردم فعالیت و خدمات ارائه خواهد کرد.

شاهرخی تصریح کرد: در داروخانه هلال احمر ان‌شاءالله داروهای خاص و کمیاب به مردم جامعه ارائه خواهد شد و تمام اقلام دارویی در این داروخانه براساس نیاز بیشتر مردم و کمبود دارو ارائه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت مطرح کرد: مختصات طرح داروخانه هلال احمر و مرکز توانبخشی با ظرفیت و قابلیتی که برای آن در نظر گرفته شده است پذیرا و جوابگوی عموم مردم و جنوب کرمان خواهد بود.

وی مجموعه کمک‌رسان هلال احمر را بیشتر اهل عمل و کار میدانی دانست و گفت: در جمعیت خدمت‌رسان هلال احمر وظیفه آگاهی بخشی و افزایش آگاهی مردم در زمان‌های ایجاد بحران آموزش‌ها و دوره‌های لازم داده خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128933

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/video/128933/احداث-داروخانه-هلال-احمر-مرکز-توانبخشی-جیرفت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir