تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۱
۰
۱
plusresetminus
فرمانده بسیج عشایر استان کرمان بیان کرد:

لزوم نگاه راهبردی و جهادی مسئولان در قبال خدمات گسترده عشایر

فرمانده بسیج عشایر استان کرمان گفت: عشایر در تولید اقتصاد مقاومتی، امنیتی، سیاسی و تقدیم شهید به انقلاب، پیشرو هستند و مسئولان باید با نگاه راهبردی و جهادی درخدمت عشایر باشند.
کلیپ معرفی توانمندی‌های عشایر غیور استان کرمان
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» شهریار سیاری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان عشایری جنوب استان کرمان که در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد، گفت: عشایر استان کرمان در سالهای پس از انقلاب، در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی حضور فعال داشتند.
 
مسئول بسیج عشایر استان کرمان با اشاره به پرچم‌داری عشایر در اقتصاد مقاومتی، افزود: عشایر در مباحث امنیتی و دفاعی هم بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید را به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کردند.
 
شهریار سیاری ضمن اشاره به مشارکت ۹۰ درصدی عشایر در آخرین انتخابات، خاطرنشان کرد: درقبال خدمات عشایر به انقلاب، وظیفه مسئولان سنگین است که باید با نگاه راهبردی و جهادی به جامعه عشایر خدمت کنند.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdcdks0fxyt0sx6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عشایر زاده ام
با سلام و خدا قوت
به عشایر باید خیلی اهمیت بدید که هر اتفاقی در مملکت بیفته همین مردم ساده دل و غیور برای نجات آن دل به دریا می‌زنند و در عمق حادثه پیش می‌روند شاید در این مسائل برخی از اقشار جامعه شانی خالی کنند به دلیل معیشت اقتصادی سخت مخصوصا قشر جوان عشایر زندگی در شهرها راه به زندگی عشایری ترجیح می‌دهند و زندگی عشایری جوابگوی نیاز آنها نیست