تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰
۰
plusresetminus
همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر رژه خودرویی در شهرستان رودبارجنوب از سپاه پاسداران تا حرم شهدای گمنام شهرستان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
فایل ویدیو
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر رژه خودرویی در شهرستان رودبارجنوب از سپاه پاسداران تا حرم شهدای گمنام شهرستان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم نیرو‌های نظامی، انتظامی به صورت منظم از روبروی ناحیه مقاومت بسیج تا حرم شهدای گمنام شهرستان رودبارجنوب را طی کرده و با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

این مراسم با روایتگری عبدالرضا ورزنده از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و از رزمندگان عملیات غرور آفرین بیت المقدس همراه بود.

فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود 

عبدالرضا ورزنده از یادگاران هشت دفاع مقدس و حاصر در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس در مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد، اظهار کرد: ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ و وظیفه خود را در انتقال آن بدانیم از هر فرصتی برای نشر این فرهنگ غنی به نسل جوان استفاده کنیم. اساتید و پیشکسوتان در دانشگاه‌ها توفیق دارند که دفاع مقدس، ارزش‌ها و آثار آن را به نسل جوان منتقل کرده و نقش ویژه‌ای در این زمینه ایفا کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: این اقدامات باید تداوم یابد و بر اساس نیاز‌های امروز جوانان، ارزش‌های دفاع مقدس منتقل شود چرا که عزت و اقتدار ما در منطقه در سایه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت بوده و خواهد بود.

انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcgyt9q3ak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما