تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۹
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب گفت: فعالین جهادی بسیج سازندگی به منظور شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با دو دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند.
فایل ویدیو

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان، اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب ظهر جمعه در مراسم بدرقه کاروان ارتحال حضرت امام (ره) اظهار کرد: این زائران با دو دستگاه اتوبوس جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعزام شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب افزود: زائرین علاوه بر شرکت در مراسم ارتحال توفیق زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران نیز نصیب آنها می‌شود.
 
حاجب تصریح کرد: در طول مسیر برنامه‌های متنوع فرهنگی برای زائران پیش بینی شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب ادامه داد: هفت سال اخیر به خاطر شیوع کرونا و ماه رمضان، امکان حضور زائران در استان‌ها و شهرستان‌ها برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل وجود نداشت اما امسال این زمینه فراهم است.
 
حاجب یادآور شد: به محض دریافت ابلاغیه، قرارگاه شهرستانی تشکیل و جلسات هماهنگی برگزار شد تا کاروانی خوب و اعزام باشکوهی داشته باشیم.
 
حاجب ساده زیستی و اخلاص را از ویژگی‌های شخصیتی امام راحل برشمرد و اظهار کرد: امروز باید ابعاد شخصیتی و اندیشه های امام خمینی (ره) برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب عنوان کرد: پس از ارتحال امام خمینی (ره) ایران اسلامی با هدایت ها و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) در حال پیشرفت است و همواره از توطئه های دشمنان پیروز و سربلند بیرون آمده است.
 
وی هدف از شرکت زائران در مراسم سالگرد رحلت امام را آشنایی با تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم زائران اعزامی به حرم امام راحل از بین جوانان، نوجوانان، فعالین جهادی و کسانی باشد که تاکنون در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی نکرده اند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب افزود: رهبری در مراسم سالگرد امام راحل، همواره زوایای زندگی امام خمینی را برای اقشار مختلف مردم تبیین می کنند و امسال نیز این مهم با توجه به اتفاقات و اغتشاشات اخیر و لزوم دشمن‌شناسی، تبیین خواهد شد.
 
امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی، شامگاه ۱۳ خرداد ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست.
 
انتهای خبر/پورحیدر
https://armanekerman.ir/vdch6knz-23nx6d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما