تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۱
۰
plusresetminus
مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

اعزام بیش از ۱۳ هزار کرمانی به راهیان نور

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امسال اعزام بیش از ۱۳ هزار و ۹۵۰ کرمانی را به اردوی راهیان نور داشته‌ایم.
اعزام بیش از ۱۳ هزار کرمانی به راهیان نور
غلامعباس نکونام در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور با حضور دانش‌آموزان از نیمه دوم سال‌جاری آغاز شد، گفت: تاکنون اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان، اقشار مختلف و محلات را داشته‌ایم.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اعزام بیش از ۱۳ هزار و ۹۵۰ نفر به اردوی راهیان نور اظهار کرد: از این تعداد نزدیک به ۸۰ هزار و ۱۳۰ نفر روز که زائر داشته‌ایم، خدمات ارائه داده‌ایم.

وی بیان کرد: در این ایام بیش از ۱۴۳ نفر خادمِ شهدا خواهر و همچنین بیش از ۳۷۲ نفر خادمِ برادر برای خدمات‌رسانی در سطح ملی و استانی اعزام کردیم و ۱۱۳ نفر راوری در این مدت فعالیت داشته‌اند.

نکونام با بیان اینکه اردوهای راهیان نور به‌نحو مطلوب انجام شده، عنوان کرد: آخرین کاروان‌ها تا ۲۲ اسفندماه اردوگاه و قرارگاه اهواز را ترک می‌کنند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان پذیرش زائر به‌صورت کاروانی نداریم؛ اما مردم کرمان که در ایام نوروز می‌خواهند مسافرت کنند، برای اسکان در خدمت هم‌استانی خود هستیم.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcip3azvt1apy2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین