تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰
۰
plusresetminus
معاون صنایع‌ دستی استان کرمان خبر داد:

برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایع‌دستی در استان کرمان

معاون صنایع‌ دستی استان کرمان از برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایع دستی در شهرستان‌های استان خبر داد.
برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایع‌دستی در استان کرمان
اعظم علیخانی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در خصوص برگزاری بازارچه‌های نوروزی صنایع دستی در سطح استان کرمان گفت: در نظر داریم این بازارچه‌ها را به بهترین نحو ممکن و در خور هنرمندان برگزار کنیم.

معاون صنایع دستی استان کرمان ادامه داد: بازارچه نوروزی صنایع دستی در شهر کرمان در محل پارک شورا برگزار خواهد شد که هماهنگی‌های لازم با واحدهای مرتبط در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام از هنرمندان در روزهای گذشته ابراز کرد: غیر از برگزاری بازارچه نوروزی صنایع دستی در شهر کرمان، بازارچه نوروزی در ماهان نیز برگزار می‌شود و هنرمندان کرمانی که تمایل حضور در نمایشگاه ماهان را دارند، می‌‌توانند در نمایشگاه باغ شاهزاده ماهان نیز شرکت کنند.

علیخانی ضمن اشاره به اینکه بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های نوروزی صنایع دستی در ۱۵ نقطه استان در تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد، افزود: با شهرداری هماهنگ کرده‌ایم تا با اولویت برنامه‌های فرهنگی، در پارک شورا نمایشگاهی را برگزار کنند تا انسجام لازم بین برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی با بازارچه و نمایشگاه‌های نوروزی ایجاد و در این زمینه اقبال عمومی نسبت به این فضا مضاعف شود.

معاون صنایع دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد از جمله نوروزگاه در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری بازارچه نوروزی صنایع دستی در شهر کرمان از یکم لغایت دهم فروردین‌ماه خواهد بود.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgwy9qnak9w74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین