تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
۰
plusresetminus
امام جمعه جازموریان گفت: حضور مؤثر و واقعی مردم در صحنه اقتصاد، برای نیل به یک «اقتصاد مردم‌پایه» است، چرا که هرجا مردم حضور داشته باشند، موفقیت وجود دارد.
حضور مردم در صحنه اقتصاد، برای نیل به یک «اقتصاد مردم‌پایه» است
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی امام جمعه جازموریان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و تقارن آغاز سال با ماه مبارک رمضان، گفت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب کوتاه، معنا‌دار، صریح و قابل تأمل بود.
 
وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب عنوان سال ۱۴۰۳ را «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کرده‌اند، بیان کرد: تأکید چندباره معظم‌له بر مشکل اقتصاد که ضعف اساسی کشور است، تنها راه‌ حل این مشکل حمایت و تقویت تولید ملی است.
 
صادقی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری چندین سال متوالی است که عنوان سال‌ها را در راستای مسائل اقتصادی و تولید نام‌گذاری می‌کنند، چرا که اگر از تولید ملی حمایت شود ما دیگر مشکل اقتصادی نخواهیم داشت و این جز با همت مسئولان و مشارکت مردم میسر نخواهد شد.
 
وی ادامه داد: حضور مؤثر و واقعی مردم در صحنه اقتصاد برای نیل به یک اقتصاد مردم پایه است، چرا که هرجا مردم حضور داشته باشند، موفقیت وجود دارد.
 
امام جمعه جازموریان خاطرنشان کرد: بدون تردید، ریل‌گذاری اقتصاد در سال جدید با توجه به بودجه سال ۱۴۰۳ و همچنين برنامه هفتم توسعه تلاش مضاعفی را در هر سه قوه می‌طلبد.

منبع: رودبار ما
 
انتهای خبر/پورحیدر
https://armanekerman.ir/vdceeo8zzjh8xoi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما