تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۲
۰
plusresetminus
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف ۲ هزار و ۹۲۳ فقره پرونده مسن و کثیرالشاکی از اول مهر تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در استان کرمان خبر داد.
تعیین تکلیف قریب ۳‌۰۰۰ پرونده کثیرالشاکی در کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در جمع قضات و کارکنان اداری محاکم عمومی و انقلاب شهر کرمان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه تمرین اخلاص است، روزه جلوه اخلاص و تمرین اخلاص است و باید تلاش کنیم از فرصت ماه مبارک رمضان برای اخلاص و معامله با خدا استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند به ما کمک کند بتوانیم هم به مردم کمک کنیم و هم بتوانیم از این فرصت‌های محدود معنوی و قرآنی که خدا به ما داده استفاده کنیم؛ پیامبر (ص) فرمود با نیت صادق و پاکیزه از خدا بخواهید تا خدا به شما توفیق روزه‌داری دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف ۲ هزار و ۹۲۳  فقره پرونده مسن و کثیرالشاکی در عدلیه کرمان خبر داد و افزود: با اجرای یک طرح ویژه و فوق‌العاده از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا پایان  بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با همت قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان این تعداد پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

وی با بیان این‌که تکریم مراجعان به دستگاه قضایی در اولویت کار عدلیه است، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش‌از ۳۱ هزار جلسه ملاقات مردمی از سوی مقامات قضایی استان کرمان برگزار شد که در این دیدارها  به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۱۱ هزار و ۳۳۶ نفر از هم استانی‌ها رسیدگی شده است.

حمیدی از تشکیل دادگاه‌های صلح در سال آینده نیز خبر داد و گفت: اگر چه زحمات زیادی از سوی همکاران قضایی و اداری ما انجام شده است و جای قدردانی دارد اما نباید به وضع موجود راضی بود.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان مطرح کرد: هنوز تا رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه فاصله داریم و باید در سال جدید با همت و تلاش مضاعف گام برداریم.

وی بر برنامه‌محور بودن و برنامه‌ریزی در کار اداری تاکید کرد و افزود: قضات و کارکنان اداری شعب بایستی به‌صورت مستمر با یک‌دیگر جلسات مشترکی داشته باشند و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع کنند و مراقب باشند که دچار روزمرگی نشویم.

منبع: تسنیم
انتهای خبر/کارگرزاده  https://armanekerman.ir/vdcgyy9qyak9w74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما