تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
۰
plusresetminus
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت:

ایمنی منازل را در ایام نوروز بالا ببرید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به توصیه‌های پلیسی برای پیشگیری از سرقت خودرو گفت: لازم است که ایمنی منازل را در ایام نوروز بالا ببرید.
ایمنی منازل را در ایام نوروز بالا ببرید
به گزارش گروه چندرسانه‌ای پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان» عزّت‌الله عبدلی‌نسب گفت: در ایام تعطیلات و نوروز ایمنی منازل خود را ارتقاء دهید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت افزود: به جای پارک خودرو در سطح شهر از پارکینگ‌های عمومی استفاده کنید.

وی عنوان کرد: از ابزارهای امنیت خودرو شامل قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیر، سوئیچ مخفی و مواردی از این دست استفاده کنید.

عبدلی‌نسب بیان کرد: خودرو خود را در معرض دید پارک کنید چرا که محیط‌های خلوت، مکان‌های بهتر و راحت‌تری برای سرقت هستند.

وی مطرح کرد: هنگام پارک کردن خودرو، اسناد و وسایل ارزشمند خود را داخل خودرو قرار ندهید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت ابراز کرد: هنگام پیاده شدن و ترک خودرو، از بسته بودن کامل درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید.

وی عنوان کرد: زمانی که خودروی شما دچار آسیب و هرگونه نقص می‌شود، به هیچ عنوان به افراد ناشناس اجازه نشستن پشت فرمان را ندهید.

عبدلی‌نسب گفت: از انواع دستگاه‌های ردیاب مانند جی پی اس  در خودروی خود استفاده کنید با انجام این کار، حتی پس از سرقت نیز از موقعیت خودروی خود مطلع خواهید شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت مطرح کرد: حتی اگر برای زمان بسیار کوتاهی قصد پیاده شدن از خودرو را دارید اتومبیل خود را در حالت روشن رها نکنید.

وی ابراز کرد: در صورت سوار کردن مسافر، از مقصد و مسیر دقیق مطلع شوید چنانچه مسافر درخواست حرکت به سمت مقصد نامعلوم یا ناشناسی دارد، از سوار کردن او امتناع کنید.

عبدلی‌نسب در ادامه گفت: در صورت مشکوک بودن سرنشینان، مشخصات مربوط به آن‌ها را به خاطر بسپارید تا در صورت نیاز، برای شناسایی مجرمین استفاده کنید این مشخصات شامل سن و سال، چهره، لهجه، نوع پوشش، نشانه‌های خاص و علائم دیگر هستند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جیرفت در پایان خاطر نشان کرد: در صورت احساس خطر در مسیرهای فرعی و خلوت، راه خود را به سمت مسیرهای شلوغ و پرتردد تغییر دهید.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس

انتهای خبر/ امیری
  https://armanekerman.ir/vdcjiyev8uqexyz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما