تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
۰
plusresetminus
سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد.
سیدمحمد حجازی؛ سرداری که در تمام عمر خود در خدمت اسلام و انقلاب بود
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی راه آرمان به نقل از  فاریاب خبر؛ مراسم سومین سالگرد شهید سید‌محمد حجازی با حضور امام جمعه شهرستان جانشین ناحیه، رئیس فرهنگ و ارشاد و معاون سیاسی، امنیتی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان و مردم در مسجد شهرک فرهنگیان برگزار شد.
 
حجت الاسلام گروهی از شهید حجازی به‌عنوان الگوی خدمت در تمامی عرصه‌های خدمت نام برد و تصریح کرد: شخصیتی که تا آخرین لحظات زندگیش از هیچ خدمتی برای نظام و انقلاب دریغ نکرد.
 
 
امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج‌قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد.
 
وی افزود: بعد از دفاع مقدس نیز در پست‌های مختلف مسئولیتی مهم همواره راه خدمت را برگزید و ده سال از عمر بابرکت خود را به‌عنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج گذراندند.
 
 
حجت‌الاسلام گروهی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم، پیروزی بر رژیم طاغوت، پیروزی در جنگ تحمیلی و به‌تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: شهید حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود خدمات بزرگی برای کادرسازی و سازماندهی بسیج مخصوصاً بسیج سازندگی انجام داد که ثمره آن‌ها خدمت به مردم و رفع مشکلات  بود.
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی بر عهده داریم در این راه شهدا چراغ راه ما و الگوی حرکت در صراط مستقیم هستند و همواره توصیه من به شما این است که پیرو راه شهدا باشید تا راه خود را گم نکنید.
 
انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcdjz0fjyt0ok6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما