تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
۰
plusresetminus
دستيار رئيس جمهور در امر مردمى‌سازى دولت:

کالبد انقلاب در شخصیت حاج‌قاسم است

دستيار رئيس جمهور در امر مردمى‌سازى دولت گفت: حاج‌قاسم انسان ممثل انقلاب اسلامی است و کالبد انقلاب در شخصیت سپهبد شهید سلیمانی است.
کالبد انقلاب در شخصیت حاج‌قاسم است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سیداحمد عبودتیان صبح امروز در نشست با فرمانداران و دستياران مردمى‌سازى دولت در کرمان با موضوع تبيين شعار سال گفت: طبق اخباری که از استان کرمان دریافت می‌شود حکایت از این دارد که استان کرمان در آغاز یک مسیر به‌شدت موثر است.
 
دستيار رئيس جمهور در امر مردمى‌سازى دولت با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها به ارادت مردم به‌ شخصیت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی اشاره می‌کنند که این مهم نشانه دین‌داری ملت‌ ایران است، تاکید کرد: نسبت ملت ایران با حاج‌قاسم مانند نسبت مردم با انقلاب اسلامی است.
 
وی با تاکید بر اینکه حاج‌قاسم شاخص انقلابی‌گری و غیرانقلابی‌گری است، عنوان کرد: حاج‌قاسم انسان ممثل انقلاب اسلامی است و کالبد انقلاب در شخصیت سپهبد شهید سلیمانی است.
 
عبودتیان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب منطقی دارند که نقشه راه انقلاب اسلامی را سال‌ها براساس آن ترسیم کرده‌اند که گفتنی است این اندیشه برگرفته از آیات و روایات است.
 
دستيار رئيس جمهور در امر مردمى‌سازى دولت با اشاره به اینکه علی‌رغم دشمنی‌ها. مقام معطم رهبری اسناد بالادستی را براساس سیر انقلاب اسلامی ترسیم و از دولت‌ها مطالبه می‌کند، تصریح کرد: معظم‌له نقطه‌گذاری‌هایی سالیانه می‌کنند که این نقاط به‌هم متصل هستند.
 
وی ادامه داد: هدف رهبر حکیم انقلاب از نام‌گذاری عنوان شعار سال این است که نقطه‌گذاری‌هایی انجام تا اذهان به آن معطوف شود، مطالعه و گفتمان در آن زمینه صورت گیرد و زمانی که تفکر بین مردم ایجاد شد، تبدیل به مطالبه، حرکت و خواست عمومی شود.
 
عبودتیان با تاکید بر اینکه عناوین شعار سال با یکدیگر مرتبط و پلکانی هستند و بیان اینکه گلوگاه اول نام‌گذاری عنوان شعار سال، تبیین است، گفت: پس از دوران دفاع مقدس، مسئله‌ای که رهبر معظم انقلاب از سال ۸۸ به‌دنبال این مهم هستند که توجه مردم را به جنگ اقتصادی جلب کنند.
 
دستيار رئيس جمهور در امر مردمى‌سازى دولت بیان کرد: اگر از جنگ اقتصادی غافل باشیم، اقدامات ما موثر نخواهد بود؛ چراکه دشمن به‌دنبال فروپاشی اقتصاد ایران و به‌زانو درآوردن کشور است.
 
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری تنها مسئله بیان نمی‌کنند، بلکه الگو می‌دهند و براساس آن نظریه مکتب انقلاب اسلامی را عنوان می‌کنند.
 
انتهای خبر/م 
https://armanekerman.ir/vdce778znjh8efi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین