تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
۰
plusresetminus
مدیر فنی تیم هندبال مس کرمان:

قهرمانی را برابر هوادارن خود جشن می‌گیریم

مدیر فنی تیم هندبال مس کرمان از تلاش اعضای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی برابر هواداران این تیم در بازی عصر امروز برابر زغال‌سنگ طبس گفت.
قهرمانی را برابر هوادارن خود جشن می‌گیریم
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ محسن اخگر در آستانه بازی هفته نوزدهم تیم هندبال مس کرمان برابر تیم زغال‌سنگ طبس گفت: جا دارد از مدیرعامل باشگاه مس کرمان به نمایندگی از تیم تشکر کنم که در این هفته‌های حساس حمایت کامل را از تیم هندبال داشته تا بازیکنان با روحیه کامل به‌مصاف حریفان برای کسب قهرمانی بروند.

وی افزود: همچنین جا دارد از مساعدت فدراسیون هندبال بابت تعلیق محرومیت هواداران خود تشکر کنیم که این انگیزه را به تیم ما داد که عصر امروز برابر هواداران خودمان با کسب پیروزی در این بازی سخت، جشن قطعی شدن قهرمانی را برابر هوادران‌مان برگزار کنیم.

مدیرفنی تیم هندبال مس کرمان با بیان اینکه تیم زغال‌سنگ از تیم‌های پرمهره و قدرتمند لیگ این فصل هست گفت: هرچند بازیکنان ما هم‌چنان درگیر مصدومیت‌های گذشته خود هستند اما سعی می‌کنیم با نهایت تلاش برابر حریف امروز قرار بگیریم و در نهایت در مسیر قهرمانی بدون شکست هم‌چنان گام برداریم.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdchxvnzm23nkqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین