تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
۰
plusresetminus
مسئول بسیج اساتید استان کرمان مطرح کرد:

شکست لابی صهیونیست‌ها در دانشگاه‌های آمریکا

مسئول بسیج اساتید استان کرمان گفت: آن‌چه که در دانشگاه‌های آمریکا شاهد هستیم، شکست لابی صهیونیست‌ها است بنابراین به‌زور متوسل شده‌ است
شکست لابی صهیونیست‌ها در دانشگاه‌های آمریکا
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» قاسم محمدی‌نژاد ظهر امروز در تجمع دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان که در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، مقابل تالار وحدت این دانشگاه گردهم آمده بودند، گفت: باید همیشه در کنار مظلوم ماند، از زمان طوفان‌الاقصی تاکنون همچنان نسل‌کشی‌ در غزه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اکنون آن‌چه که در دانشگاه‌های آمریکا شاهد هستیم، عدم‌کنترل لابی صهیونیست‌ها است بنابراین به‌زور متوسل شده‌‌اند، به‌واقع وقتی در برابر دانشجویان و اساتید قرار گرفته‌اند، سیر غلط را طی کردند.

مسئول بسیج اساتید استان کرمان افزود: در خیلی از دانشگاه‌های دنیا این اتفاق رخ داده است، عده‌ای می‌گویند این‌ها نیروهای نیابتی ایران هستند اما اگر این‌ها نیروهای نیابتی ایران هستند پس ایران بسیار قدرتمند است (البته ایران مقتدر است و شکی نیست) اما اگر نیروهای خودتان است پس باید بدانند که زنگ بیداری به‌صدا درآمده است.

محمدی‌نژاد بیان کرد: عده‌ای دیگر بیان می‌گویند این اعتراضات در مقابله با یهود است و در میان این افراد دانشجوی یهودی، مسیحی و مسلمان وجود دارد، بعد از مدت‌ها صدای اذان شنیده می‌شود و مراسم نماز در یکی از دانشگاه‌های آمریکا برگزار می‌شود، این نشان از حرکتی است که وعده آن داده شده بود.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی به چه اندازه است، از طرفی شاهد نحوه برخورد ناشایسته با دانشجویان و اساتید هستیم از این‌رو نمی‌توانند تحمل کنند اما غافل از این‌که در مسیر انحطاط در حرکت هستند.

مسئول بسیج اساتید استان کرمان عنوان کرد: عملیات وعده صادق نشان داد وقتی‌که وعده نابودی اسرائیل داده می‌شود که ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، توان این را داریم تلاویو را با خاک یکسان کنیم اما به‌وقتش این‌کار  انجام می‌شود.

محمدی‌نژاد در پایان گفت: حرکتی که در دانشگاه‌های مختلف آمریکا رخ می‌دهد را محکوم می‌کنیم، شمایی که زمانی برای ما نسخه می‌پیچیدید که حقوق بشر را رعایت نمی‌کنید و مدعی حقوق بشر هستید، کار شما خلاف انسانیت و اصول آزادی‌خواهی است.

انتهای خبر/ پسند
  https://armanekerman.ir/vdcdoz0fzyt0o56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین