تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۷
۰
plusresetminus
سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: خوب بازی می‌کنیم و کنترل بازی را در اختیار داریم، اما در نهایت بازی مساوی می‌شود.
خوب بازی می‌کنیم اما بازی مساوی می‌شود
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می گویم.

وی افزود: سبک بازی مس تغییر کرده و من دوست دارم. تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم.

سرمربی گل گهر سیرجان عنوان کرد: راحت گل‌خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترل بازی را در اختیار داریم، اما در نهایت بازی مساوی می‌شود. به‌صورت کلی از شرایط راضی هستم. این‌که بازی مساوی شده مشکلی نیست اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت‌کننده است.

اوزونیدیس اضافه کرد: به‌نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم. ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما بازگردند. زنده‌روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به‌صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا این‌جای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

منبع: فوتبالی
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcfyxdyjw6djca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین