تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
۰
plusresetminus
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان خبر داد:

راه‌اندازی چهارمین مجمع سهام‌داران عدالت در کرمان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: برای ساماندهی به وضعیت سهام‌ عدالت مجمع سهام‌داران استان کرمان را راه‌اندازی می‌کنیم.
راه‌اندازی چهارمین مجمع سهام‌داران عدالت در کرمان
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» صبح امروز صادق سلطانی‌نژاد در نشست تبیین و تشریح ایجاد مجمع استانی سهام عدالت در کرمان گفت: بر اساس برنامه‌زمانبندی تشکیل مجامع استانی سهام عدالت امسال کرمان و خراسان جنوبی این مجموعه را راه‌اندازی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه  استان کرمان به‌عنوان چهارمین استان قرار است مجمع سهامداران عدالت را راه اندازی کند، عنوان کرد: فلسفه وجودی شرکت‌ها و تامین مالی که در آن‌ها وجود دارد جهت استفاده از منابع آنان در امر توسعه است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان عنوان کرد: هدف‌گذاری ما در استان به جهت سیاست‌های انقباظی که داریم، و نگاه ویژه‌ای که ما به شرکت‌های سرمایه‌گذاری داریم، به این امر رسیده‌ایم که در راستای توسعه اقتصادی هم مجامع و هم سایر شرکت هایی که می‌توانند به تأمین مالی در مسیر سرمایه‌گذاری می‌توانند باید کمک کنند. 

وی به مسیر سرمایه‌گذاری با حضور سهام‌داران عدالت اشاره کرد و گفت: ما سازوکار مناسبی در سنوات گذشته نداشتیم به همین علت در نیمه راه به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ایم. 

سلطانی‌نژاد افزود: همان‌طور که در سطح کشور مبلغی را برای رشد و توسعه در نظر گرفته‌اند ما نیز الگویی را تدوین کرده‌ایم تا  21 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته باشیم که اعم از آورده بخش خصوصی نهادها و یا بنیادهاست زیرا منابعی را در دستشان دارند که در عرصه سرمایه‌گذاری برای توسعه می‌تواند به‌کار گرفته شوند. 

مدیرکل  امور اقتصادی و دارائی کرمان افزود: طبق بررسی‌های انجام شده رقم قابل توجهی همچون ۱۸ در استان داریم که اگر متحد شویم و استفاده کنیم، بی‌شک توسعه قابل توجهی رقم خواهد خورد.
 
وی اذعان کرد: امروز در استان کرمان ما تقریباً در بخش صتعت و معدن تمام پروژه‌های که فرصت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند، را شناسایی و برنامه‌ریزی کردیم و  آماده است  و تنها نیازمند تأمین‌منابع هستیم که شرکت‌های وابسته سهام عدالت می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

سلطانی‌نژاد در پایان با بیان اینکه ۷۴ درصد سهام‌داران عدالت ما سهام‌دار غیرمستقیم هستند، خاطر نشان کرد: این سهام‌داران اکثرا از سود و سرمایه‌گذاری اطلاع چندانی ندارند بنابراین باید سازوکاری جدی، برای آن‌ها  تدوین شود تا در مسیر درست سرمایه‌گذاری قرار گیرند و در کنار آن توسه استان نیز رقم بخورد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdciyzazqt1a5r2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما