تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۵
۰
plusresetminus
یکی از امور بسیار حساس در اخلاق اسلامی حسن تعاون و خدمت به مردم است تا جایی که بعد از ادای فرائض، بالاترین وسیله تقرب به خداوند، خدمت به خلق است.
کلیپ از گزارش‌کار دو‌ساله دهیاری و شورای اسلامی روستای دولت آباد اسفندقه واقع در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ دهیاری‌ها در مدیریت شهری و روستایی به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیر‌مستقیم در جامعه نقشی تعیین‌کننده در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی روستایی ایفا می‌کنند.

در طی سال‌های اخیر گام‌های مثبتی در برقراری عدالت در ارائه خدمات و توسعه  روستاها برداشته‌اند.

دهیاری‌ها به‌عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی‌بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست‌یابی به شاخصه‌های روستای توسعه یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

پس دهیار و اعضای شورای اسلامی دولت‌‌آباد اسفندقه در تلاش برای هر‌چه بهتر خدمت برای مردم شریف دولت‌آباد هستند و تمام سعی و تلاششان برای مردم با فرهنگ و با تمدن چند هزار ساله  دولت‌آباد اسفندقه روستایی آباد و زیبا واقع در بخش اسفندقه جیرفت در شأن این مردم بسازند بنابراین گوشه‌ای از گزارش کار دو‌ ساله دهیاری و شورای اسلامی روستای دولت آباد اسفندقه واقع در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت در کلیپ به محضر مردم می‌رسانند.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ فلاح https://armanekerman.ir/vdcg3z9qqak9tu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما