کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

وزرای پیشنهادی؛ همسو با برنامه های آیت الله رئیسی انتخاب شده اند

23 مرداد 1400 ساعت 9:08

شهباز حسن پور با بیان اینکه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور همسو با برنامه‌های ایشان انتخاب شدند، گفت: برخی از وزرا پیشنهادی در حوزه تخصصی خود صاحب نظر هستند و امیدواریم در جهت حل مشکلات مردم گام های اساسی را بردارند و در این زمینه بتوانند موفقیت خوبی را کسب کنند.



شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور همسو با برنامه‌های ایشان انتخاب شدند، گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات را جوانی نخبه، خلاق و مدیر می دانم و خطیب از چهره‌های امین نظام است که می‌تواند در وزارت اطلاعات موفق باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اهمیت شروع به کار دولت سیزدهم و هماهنگی های به عمل آمده، در دو روز گذشته فراکسیون اصناف و اشتغال نشست هایی را برگزار کرده و با اکثر وزرا پیشنهادی جلساتی را داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تلاش بر این است که قریب به اتفاق وزرای پیشنهادی رأی بیاورند و امیدوار هستیم که دولت در اولین فرصت و پس از گرفتن رأی اعتماد از مجلس کار خود را با قدرت آغاز نماید.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برخی از وزرا در حوزه تخصصی خود صاحب نظر و سبک هستند و امیدواریم که در ماه های اول شروع به کار خود بتوانند منشأ خیر و برکت باشند و در جهت حل مشکلات مردم گام های اساسی را بردارند و در این زمینه بتوانند موفقیت خوبی را کسب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه جلساتی را با حضور اکثریت وزاری پیشنهادی داشته ایم؛ همچنین نمایندگان استان به صورت فعال پیگیر برنامه وزرا بوده و در جلسات حضور چشمگیر داشته اند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 120789

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/120789/وزرای-پیشنهادی-همسو-برنامه-های-آیت-الله-رئیسی-انتخاب-شده-اند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir