کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاونت ایثارگران، دفاع مقدس و شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد؛

برگزاری کنگره ۳۸ شهید طلبه مدافع حرم ایرانی در کرمان

7 ارديبهشت 1401 ساعت 9:11

فخرالدین مهدوی گفت: با حضور خانواده شهدای روحانی مدافع حرم ایرانی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه کنگره 38 شهید طلبه مدافع حرم در کرمان پایتخت مقاومت برگزار می شود.


حجت الاسلام و المسلمین فخرالدین مهدوی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: کنگره 38 شهید طلبه مدافع حرم ایرانی در تاریخ 29 اردیبهشت با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و روحانیون در کرمان برگزار می شود؛ چرا که کرمان پایتخت مقاومت است.

معاونت ایثارگران، دفاع مقدس و شهدا اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: هدف از برگزاری این کنگره، تجلیل از مقام شهدا است؛ چرا که این عزیزان بی نام و گمنام رفتند، جنگیدند و ریشه تکفیری ها را از بین بردند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت، ایثار، دفاع مقدس را با برگزاری این کنگره ها خواهیم داشت، اظهار کرد: حضور خانواده شهدای مدافع حرم در این مراسم و در شهر کرمان موجب برکت و نعمت برای مردم خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی تصریح کرد: در تاریخ چهارم خرداد ماه کنگره شهدای روحانی سراسر کشور در قم را خواهیم داشت؛ همچنین در کنار برگزاری کنگره، نمایشگاهی در زمینه فعالیت ها و نقش روحانیت در دفاع مقدس در انقلاب و جبهه مقاومت برگزار می شود.

معاونت ایثارگران، دفاع مقدس و شهدا اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: در استان کرمان، بیش از 140 شهید طلبه، هزار و 300 ایثارگر، 140 جانباز هفتاد درصد و هفت آزاده دفاع مقدس داریم که همه این عزیزان از افتخارات استان کرمان در عرصه انقلاب، دفاع مقدس و ارزش های انقلاب هستند.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 126493

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/126493/برگزاری-کنگره-۳۸-شهید-طلبه-مدافع-حرم-ایرانی-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir