کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

طرح اصلاحات اقتصادی به ایجاد عدالت در جامعه کمک می کند/ در زمینه افزایش حقوق و ثبات قیمت ها در تلاش هستیم

25 خرداد 1401 ساعت 8:39

حسین جلالی گفت: در طرح اصلاحات اقتصادی جامعه هدف، حمایت بیشتر از اقشار محروم و دهک های پائین جامعه است؛ بنابراین این طرح کمک می کند عدالت اقتصادی در جامعه ایجاد شود تا همه بتوانند از آن بهره ببرند.


حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مردم همچنان نگران نتایج طرح اصلاحات اقتصادی هستند که البته حق آنها است که در این زمینه نگران باشند و از سوی دیگر این طرح نیمه راه است و به دلیل آنکه هنوز به سرانجام نرسیده است؛ متأسفانه برخی این طرح را مورد قضاوت قرار می دهند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم باید حقیقت مسئله را بدانند، ادامه داد: این طرح به این دلیل اینکه در راستای کاهش تورم و نقدینگی است، ثروتمندان، ثروتمندتر و فقیران، فقیرتر نخواهند شد.

وی بیان کرد: در این طرح جامعه هدف، حمایت بیشتر از اقشار محروم و دهک های پائین جامعه است؛ بنابراین این طرح کمک می کند عدالت اقتصادی در جامعه ایجاد شود تا همه بتوانند از آن بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تأکید کرد: در زمینه افزایش حقوق و ایجاد ثبات اقتصادی و قیمت ها در تلاش هستیم و این نوید را می دهیم که طرح اصلاحات اقتصادی، طرح امیدوار کننده ای است.

انتهای پیام/م
 


کد مطلب: 127600

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/127600/طرح-اصلاحات-اقتصادی-ایجاد-عدالت-جامعه-کمک-می-کند-زمینه-افزایش-حقوق-ثبات-قیمت-تلاش-هستیم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir