تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۹
۰
plusresetminus
حسین جلالی گفت: در طرح اصلاحات اقتصادی جامعه هدف، حمایت بیشتر از اقشار محروم و دهک های پائین جامعه است؛ بنابراین این طرح کمک می کند عدالت اقتصادی در جامعه ایجاد شود تا همه بتوانند از آن بهره ببرند.
طرح اصلاحات اقتصادی به ایجاد عدالت در جامعه کمک می کند/ در زمینه افزایش حقوق و ثبات قیمت ها در تلاش هستیم
حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مردم همچنان نگران نتایج طرح اصلاحات اقتصادی هستند که البته حق آنها است که در این زمینه نگران باشند و از سوی دیگر این طرح نیمه راه است و به دلیل آنکه هنوز به سرانجام نرسیده است؛ متأسفانه برخی این طرح را مورد قضاوت قرار می دهند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم باید حقیقت مسئله را بدانند، ادامه داد: این طرح به این دلیل اینکه در راستای کاهش تورم و نقدینگی است، ثروتمندان، ثروتمندتر و فقیران، فقیرتر نخواهند شد.

وی بیان کرد: در این طرح جامعه هدف، حمایت بیشتر از اقشار محروم و دهک های پائین جامعه است؛ بنابراین این طرح کمک می کند عدالت اقتصادی در جامعه ایجاد شود تا همه بتوانند از آن بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تأکید کرد: در زمینه افزایش حقوق و ایجاد ثبات اقتصادی و قیمت ها در تلاش هستیم و این نوید را می دهیم که طرح اصلاحات اقتصادی، طرح امیدوار کننده ای است.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcdz50fzyt0x96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین