کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان:

خواص مردود و سلبریتی های بی بصیرت، بازیگران اصلی صحنه فتنه انگیزی دشمنان هستند/ اقتدار ایران، بزرگترین دلیل برای اغتشاش آفرینی آمریکا و اسرائیل است

13 مهر 1401 ساعت 7:48

احمد علی مقدم گفت: خواص مردود و سلبریتی های بی بصیرت، بازیگران اصلی صحنه نمایش ساختگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.


احمد علی مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با بیانات حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی نیروهای مسلح، گفت: هر از چند گاهی موج فتنه ها عده ای خودفروخته و مردود را به زباله دان تاریخ می اندازد و اشاره و تبیین رهبرمعظم انقلاب در خصوص اتفاقات و اغتشاشات اخیر بسیار لازم و به جا بود چراکه حجت را بر تمام خواص و سلبریتی های مردود که خود را اجیر و مزدور معاندین این نظام کرده اند، تمام کرد.
 

وی با محکومیت حوادث اخیر و گرامیداشت یاد شهدای امنیت، تاکید کرد: دشمن هر روز بدنبال بهانه‌ای برای آشوبگری است، یک روز به بهانه انتخابات یک روز حجاب، آزادی، حقوق بشر و... بدنبال تفرفه افکنی و کشاندن مردم به خیابان و اغتشاش است لذا مهسا امینی، رمزی برای اجرای فتنه ای دیگر از نوع فتنه های سال ۸۷، ۸۸ و ۹۶ است و بسیار لازم است که خصوصا خواص جامعه در رابطه با موضعگیری های اینچنینی بسیار محتاط و هوشیارانه عمل کنند تا پازل دشمن را کامل نکنند.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دروغ پردازان، فتنه گران اصلاح طلب و برخی خواص بی بصیرت با رسانه های معاند هم صدا دشمن شده اند، افزود: خون تمام شهدای این فتنه و سناریوی از پیش تعیین شده و همچنین تمام خسارت هایی که به بیت امال و اموال عمومی وارد شد، به گردن بازیگران این نقشه پلید دشمن است چراکه این خواص بی بصیرت و سرشناسان خائن هستند که با بی بصیرتی و جهالت، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند و جوانان ناآگاه را ترغیب به اغتشاش و ناامنی می کنند لذا خواص مردود و سلبریتی های بی بصیرت، بازیگران اصلی صحنه نمایش ساختگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی ادامه داد: اظهارات ناآگاهانه و گاها از سر دشمنی برخی خواص مطرود، سبب آسیب به مردم و اموال عمومی و همچنین شهادت جمعی از بسیجیان، نیروی انتظامی و سپاهیان جان بر کف شده است که عامل و بانی همه این خسارت ها، همراهی عده ای سرسپرده مزدور است که دشمنی دیرینه با انقلاب و اسلام دارند و حجاب و گشت ارشاد را بهانه ای برای آشوبگری عده ای جوان ناگاه و منافقین و مزدوران داخلی کرده اند.
 
مقدم با اشاره به بیانات اخیر رهبرمعظم انقلاب، گفت: ایشان فرمودند: برخی خواص اول قصه از روی احساسات موضع اشتباه گرفتند و بعد از اینکه فهمیدند قصه این جماعت حجاب و... نیست باید اعلام موضع بکنند، اما در حقیقت این ها خواص نیستند زیرا کسیکه بینش صحیح و اتخاذ مواضع ضد دشمن را در مواقع حساس نداشته باشد، از برگزیدگان جامعه نیست بلکه از عموم بی خرد نیز نادان تر است.
 
این فعال سیاسی مطرح کرد: مواضع دشمن پسند و نسنجیده برخی سران و سلبریتی های خائن سبب برنامه ریزی دشمنان برای آشوب و اغتشاش در کشور ما شد لذا اکنون باید این خواص فریب خورده موضع خودشان را مشخص کنند و اظهار نظرهای خود را جبران و علیه دشمن موضع‌گیری کنند وگرنه این ها از قطار انقلاب و ولایت جدا شده اند و باید به اشد مجازات برسند.
 
مقدم با بیان اینکه پیشرفت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین دلیل برای اغتشاش آفرینی و فتنه انگیزی دشمنان است، افزود: مهسا امینی؛ طعمه‌ی مطامع سیاسی-جناحی اصلاح‌طلبان، سلبریتی ها و تجزیه طلبان شد لذا اغلب جامعه هنری، فرهنگی و ورزشی کشورمان هنرمندانی با عقیده، انقلاب دوست و مطیع ولایت هستند و تعداد کمی هم که با دشمن هم صدا شده اند، ملاک بر مردودی همه هنرمندان نیست چنانچه که اختلاف عقیده و نظر در هر دین و کشوری است و تعدادی هم اجیر و دست نشانده دشمن می شوند و بدین سبب این اقلیت را نباید نماینده کل جامعه هنری دانست.
 
وی تصریح کرد: همه اقوام ایرانی محترم هستند و همیشه پای کار این نظام و انقلاب و ولایت مانده اند بنابراین تلاش رذیلانه عده ای فرصت طلب و مغرص سیاسی مهم نیست چراکه بزودی این مزدوران پنهان در پشت مردم، توسط خود مردم رسوا و طرد می‌شوند.
 
مقدم با قدردانی از زحمات همیشگی نیروهای مسلح، عنوان کرد: امنیت و آرامش؛ لازمه اقتدار و پیشرفت است و این امر مهم فقط بواسطه تلاش ها و جانفشانی های شبانه روزی نیروهای مسلح امکان پذیر است که وظیفه برخورد با مجرم و تأمین امنیت جامعه را دارند بنابراین طبق فرمایشات معظم له نیروهای مسلح از جمله ستونهای استحکام ملی و حراست از امنیت ملی هستند که امنیتِ درون‌زای امروز انقلاب اسلامی حاصل همت جهادی همین جوانان مومن و مخلصی است که هدفشان سربلندی نظام است لذا این جوانان بسیار ارزشمند هستند چراکه کشور ما را از زیر سلطه اجانب در دوران منحوس و خفت بار پهلوی نجات دادند.
 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: کسانیکه همواره به دشمنان اتکا و اعتماد کرده اند، بارها تجربه کرده اند که دشمن در مواقع نیاز آنها را رها کرده لذا این خودفروختگان دشمن پرست از خواب غفلت بیدار شوند و بیش از این بازیچه و گاو شیرده دشمنان نشوند و سخن آخر اینکه طبق وصیت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند» پس دشمنان و نفوذیان زحمت بیخود نکشند که با یاری خداوند پرچم این انقلاب با دستان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای به دستان مبارک حضرت حجت (عج) سپرده می شود. 
 
انتهای پیام/م


کد مطلب: 129883

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/129883/خواص-مردود-سلبریتی-های-بی-بصیرت-بازیگران-اصلی-صحنه-فتنه-انگیزی-دشمنان-هستند-اقتدار-ایران-بزرگترین-دلیل-اغتشاش-آفرینی-آمریکا-اسرائیل

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir