کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسیر:

برکات بسیج در همه عرصه ها مشخص است

5 آذر 1401 ساعت 22:34

علی امیری دوماری گفت: بسیج شجره طیبه ای است که برکاتش از ابتدا تاکنون در همه عرصه ها مشخص است


علی امیری دوماری در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز و شهدا تبریک هفته بسیج گفت: برکات بسیج از ابتدای تشکیل تا امروز در همه عرصه ها مشخص است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر افزود: بسیج علاوه بر آمادگی رزمی  و دفاعی در بحث سازندگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی فرهنگی، اجتماعی، و جهاد تبین همیشه پیشرو و موفق بوده است. 

 امیری از زحمات فرماندهان اسبق و بسیجیان بردسیری قدردانی کرد و افزود: طی یک سال گذشته در شهرستان بردسیر بسیج در عرصه تولید و اشتغال با اعطای وام مشاغل خانگی در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم اقدام کرده است. 

وی بیان کرد: توزیع بیش از 14 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و همچنین تهیه  13 سری جهیزیه برای زوج های جوان و کمک به تسهیل امر ازدواج، آب رسانی به 12 روستا در حال انجام است، همکاری با مرکز بهداشت در جهت پیشگیری و ریشه کنی ویروس کرونا از جمله اقدامات یک سال اخیر بسیج در بردسیر است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسیر همچنین کمک به تعمیر و ساخت منازل مسکونی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای نیازمندان در قالب گروه های جهادی، کمک به تامین امنیت شهرستان در قالب گشت های رضویون و رصد فضای مجازی را از دیگر اقدامات مجموعه بسیج در این شهرستان  برشمرد. 

وی در پایان از حضور باشکوه بسیجیان شهرستان در همایش میقات صالحین و تجمع اقتدار بسیجیان قدردانی کرد. 

انتهای پیام/ شاه حیدری


کد مطلب: 130938

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/130938/برکات-بسیج-همه-عرصه-مشخص

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir