کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با میلاد حضرت زینب(س)؛

پیوند فاطمی ۴۲ زوج جنوب کرمان برگزار می شود

8 آذر 1401 ساعت 9:40

جواد جلالی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه 42 زوج در ویژه برنامه پیوند فاطمی شرکت می کنند، گفت: در کنار برگزاری این جشن، برنامه ای برای تازه عروسان و دامادها و همچنین اهدا جهیزیه به این زوج خواهیم داشت.


جواد جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار گفت: یکی از برنامه هایی که در قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در سطح استان پیگیری می شود، توجه به خدمات و مسائل اجتماعی است و در این حوزه یکی از کارهایی که با جدیت دنبال می شود کمک به تشکیل زندگی جوانان و ازدواج آسان در سایه برنامه پیوند فاطمی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: امسال هم با توجه به نزدیک شدن میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها قرار است، برنامه پیوند فاطمی در شهرستان های جنوبی استان کرمان با محوریت شهرستان جیرفت و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم و سپاه ثارالله استان کرمان روز چهارشنبه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه 42 زوج در این ویژه برنامه شرکت می کنند، تصریح کرد: در کنار برگزاری جشن پیوند فاطمی، برنامه ای برای تازه عروسان و دامادها و همچنین اهدا جهیزیه به این زوج خواهیم داشت.

جلالی خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های نیازمند با اولیت مناطق محروم و کم برخودار همچنان در دستور کار ماست و این برنامه را با کمک خیرین، ادارات و دستگاه ها در مناسبت های مختلف سال برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 130975

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/130975/پیوند-فاطمی-۴۲-زوج-جنوب-کرمان-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir