کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه رودبار جنوب:

فردا، همه می‌آییم برای دفاع از قدس شریف/ فلسطین؛ آرمان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است

24 فروردين 1402 ساعت 16:02

امام جمعه رودبار جنوب گفت: فلسطین؛ آرمان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، فراد همه می‌آییم برای دفاع از قدس شریف که این روز یادگار امام راحل(ره) است.


حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ ضمن دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس نمایش قدرت ملت در حمایت از مظلومان جهان است.

وی با بیان اینکه بیشترین دشمنی اسرائیل با ایران و حزب‌الله است، افزود: امام راحل در تعیین روز قدس از معنویت شب قدر استفاده کردند و هدف امام راحل بیداری جهانی است.

امام جمعه رودبار جنوب خاطر نشان کرد: روز جهانی قدس، روز حیات اسلام، روز نمایش پایداری، مقاومت و استکبارستیزی مسلمانان در برابر استکبار جهانی است، این روز مظهر اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام و وحدت ملی است.

وی اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس مصداق عمل صالح است و بر اساس روایات همه کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند قدمی بر‌نمی‌دارند مگر اینکه از این قدم شما دشمن به خشم می‌آید و بر شما عمل صالح نوشته می‌شود.

خطیب جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: فلسطین؛ آرمان همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، فراد همه می‌آییم برای دفاع از قدس شریف که این روز یادگار امام راحل(ره) است.

وی گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، رودبار جنوب جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی رودباری‌های غیور برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد.

خطیب جمعه رودبار جنوب از همه مسلمانان و آزادگان جهان دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان بلند امام خمینی(ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان کنند.

وی افزود: روز قدس، روز حماسه سازی جهانی امت اسلام و انسانهای آزاده فرا می‌رسد و بار دیگر در آستانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از استکبار جهانی و در رأس آن غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس، اعلام برائت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام افشارمنش بیان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جای جای مازندران جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی رودباری‌های غیور و غیرت‌مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد.

انتهای خبر/پورحیدر


کد مطلب: 133758

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/133758/فردا-همه-می-آییم-دفاع-قدس-شریف-فلسطین-آرمان-مسلمانان-آزادی-خواهان-جهان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir