کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

موضع‌گیری نمایندگان در تذکرات نشان‌ از دغدغه آن‌ها نسبت به پیشرفت کشور دارد

7 خرداد 1402 ساعت 11:26

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: موضع‌گیری نمایندگان در تذکرات شفاهی و کتبی، نشان‌دهنده این است که نمایندگان دغدغه توسعه و پیشرفت را دارند.


ذبیح‌الله اعظمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری همانند سه سال گذشته بر انقلابی بودن این مجلس تأکید کردند و اشاره فرمودند که سرافرازانه وارد مجلس شدید و سرافرازانه از مجلس خارج شوید و بیان داشتند که نمایندگان از حواشی پرهیز کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب به مسائلی همچون جوانی جمعیت، دانش‌بنیان، اشتغال و غیره که مجلس پیگیری کرده بود، تأکید داشتند و فرمودند که این موضوعات موجب دلگرمی مردم هستند.

وی ابراز کرد: مجلس یازدهم علی‌رغم وجود کم و کاستی‌ها در جهت شعار سال طی سه سال اخیر قدم‌های مؤثری در موضوعاتی هم‌چون اقتصاد مقاومتی، تولید، شرکت‌های دانش ‌بنیان، کارآفرینی، جهش مسکن و غیره برداشته است.

اعظمی عنوان کرد: اقدامات متعدد مجلس یازدهم نشان از پرکاری مجلس دارد و این مجلس، برخلاف مجالس قبل سه روز کاری به‌صورت تمام وقت کار می‌کند، به ویژه در برخی موارد دو شیفت فعالیت دارد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضع‌گیری نمایندگان در تذکرات شفاهی و کتبی، نشان‌دهنده این است که نمایندگان دغدغه توسعه و پیشرفت را دارند.

وی خاطرنشان کرد: بنده عملکرد مجلس یازدهم را در سال سوم کاری عالی ارزیابی می‌کنم و ریل‌گذاری مجلس بسیار عالی بود، هر چند کمبود اعتبارات و کسری بودجه دولت، تمام آن‌چه که مد نظرمان بود را محقق نساخت.


انتهای خبر/م


کد مطلب: 134760

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/134760/موضع-گیری-نمایندگان-تذکرات-نشان-دغدغه-آن-ها-نسبت-پیشرفت-کشور

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir