کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان:

توجه به ماهیت وجودی انقلاب اسلامی، از اهداف امام راحل برای جهانی شدن انقلاب بود

14 خرداد 1402 ساعت 16:16

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: ظلم‌ستیزی و استقلال ماهیت وجودی انقلاب اسلامی است و از اهداف امام برای جهانی شدن انقلاب اسلامی بود.


عیسی مرادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ با اشاره به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: بالاترین ظرفیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مکتبی و مردمی بودن آن و رهبری داهیانه امامین انقلاب است که می‌تواند برای مسلمانان جهان الهام‌بخش باشد؛ چرا که مکتب اسلام پاسخگوی نیازهای بشری است و احساس تکلیف نسبت به سایر مسلمانان را در خود دارد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان ابراز کرد: ماهیت اسلام جهانی است و منحصر به یک ملت نیست در سطح ملی و فراملی، بی‌نظیرترین نظام حکومتی در جهان است که می‌تواند ملت‌های مسلمان را با آرمان‌ها، اهداف و سیاست های خود تحت تاثیر قرار دهد.

وی بیان کرد: ظلم‌ستیزی، استکبار‌ستیزی، عدم تکیه به بیگانگان، استقلال، آزادی و حمایت از مظلومان ماهیت وجودی انقلاب اسلامی است و از اهداف امام راحل برای جهانی شدن انقلاب اسلامی بود و از طرفی شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان این وظیفه را به انقلاب و جهانی شدن آن تاکید می‌کردند و ما دیدیم که پیام انقلاب به سرعت به گوش جهانیان رسید و تاثیر خود را عمیقاً در منطقه و جهان گذاشت.

مرادی تأکید کرد: اهداف انقلاب اسلامی بیداری ملت‌ها نسبت به نفوذ صهیونیسم جهانی، فساد، قدرت‌های استکبار و مبارزه جهانی با آن‌ها و زمینه‌سازی حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان تصریح کرد: امام بارها و همیشه وحدت کلمه را رمز پیروزی ملت و انقلاب اسلامی می‌دانستند و فرمودند که آن چیزی که ملت را نگه می‌دارد، امید و وحدت است و نگذاریم این وحدت از بین برود و به اختلافات کمک نکنیم، ایشان نسبت به اختلافات قومی مذهبی و تحریک احساسات یک گروه علیه گروه دیگر همگان را نفی می‌کردند و قدرت ملی را در اتحاد و کلمه می دانستند.

وی خاطرنشان کرد: امام نسبت به وحدت فرقه‌های اسلامی مستضعفین جهان، اقشار گوناگون جامعه حوزه و دانشگاه وحدت دولت و ملت را و همه اجزای حکومت اسلامی توصیه می‌کردند و این اندیشه امام برگرفته از قرآن کریم است که می‌فرماید" وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا ".


انتهای خبر/م


کد مطلب: 134939

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/134939/توجه-ماهیت-وجودی-انقلاب-اسلامی-اهداف-امام-راحل-جهانی-شدن

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir