کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد:

پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰ هزار دانشجو در «راهیان مکتب حاج قاسم»

10 دی 1402 ساعت 11:08

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: برآورد شده که بیش از ۱۰ هزار دانشجو به‌صورت متمرکز در این ایام وارد استان کرمان شوند.


سیدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: با توجه به اینکه یکی از مأموریت‌های مهم و حیاتی سازمان بسیج دانشجویی جریان‌سازی و گفتمان‌سازی است، یکی از اقداماتی که این سازمان باید انجام دهد، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی در راستای مکتب سپهبد شهید سلیمانی است که به این منظور سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان، طرحی را با محوریت حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهید باهنر، فرهنگیان و علوم‌ پژشکی ارائه کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: طرح سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان تحت عنوان «راهیان مکتب حاج‌قاسم» است که بر اساس این طرح به‌صورت متمرکز از سراسر کشور در طول سال پذیرش، اسکان و ساماندهی انجام خواهیم داد و علاوه بر آشنایی دانشجویان با مکتب شهید سلیمانی، سیر تشرف برای دانشجویان سراسر کشور جهت آشنا شدن با مدافعان حرم شهرستان‌های کرمان فراهم خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: حضور دانشجویان برای سه بازه زمانی در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در نظر گرفته‌ایم که تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی و فرهنگیان، پذیرش بازه اول انجام و سیر تشرف تمام شده است و در روزهای آینده دانشگاه شهید باهنر و همچنین سایر دانشگاه‌ها در سیر تشرف این طرح قرار خواهند گرفت.

طباطبایی عنوان کرد: علاوه بر سه دانشگاه بزرگ کرمان و اقداماتی که برای طرح شهید سلیمانی انجام می‌دهند، سایر حوزه‌های بسیج دانشجویی شهرستان کرمان نیز کار آمادگی، اسکان و پذیرایی از دانشجویان را به‌عهده دارند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: برآورد شده است که در طرح راهیان مکتب شهید سلیمانی، بیش از ۱۰ هزار دانشجو به‌صورت متمرکز  در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی وارد استان کرمان شوند.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 138102

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/138102/پیش-بینی-حضور-بیش-۱۰-هزار-دانشجو-راهیان-مکتب-حاج-قاسم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir