تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۸
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد:

پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰ هزار دانشجو در «راهیان مکتب حاج قاسم»

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: برآورد شده که بیش از ۱۰ هزار دانشجو به‌صورت متمرکز در این ایام وارد استان کرمان شوند.
پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰ هزار دانشجو در «راهیان مکتب حاج قاسم»
سیدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: با توجه به اینکه یکی از مأموریت‌های مهم و حیاتی سازمان بسیج دانشجویی جریان‌سازی و گفتمان‌سازی است، یکی از اقداماتی که این سازمان باید انجام دهد، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی در راستای مکتب سپهبد شهید سلیمانی است که به این منظور سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان، طرحی را با محوریت حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهید باهنر، فرهنگیان و علوم‌ پژشکی ارائه کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: طرح سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان تحت عنوان «راهیان مکتب حاج‌قاسم» است که بر اساس این طرح به‌صورت متمرکز از سراسر کشور در طول سال پذیرش، اسکان و ساماندهی انجام خواهیم داد و علاوه بر آشنایی دانشجویان با مکتب شهید سلیمانی، سیر تشرف برای دانشجویان سراسر کشور جهت آشنا شدن با مدافعان حرم شهرستان‌های کرمان فراهم خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: حضور دانشجویان برای سه بازه زمانی در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در نظر گرفته‌ایم که تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی و فرهنگیان، پذیرش بازه اول انجام و سیر تشرف تمام شده است و در روزهای آینده دانشگاه شهید باهنر و همچنین سایر دانشگاه‌ها در سیر تشرف این طرح قرار خواهند گرفت.

طباطبایی عنوان کرد: علاوه بر سه دانشگاه بزرگ کرمان و اقداماتی که برای طرح شهید سلیمانی انجام می‌دهند، سایر حوزه‌های بسیج دانشجویی شهرستان کرمان نیز کار آمادگی، اسکان و پذیرایی از دانشجویان را به‌عهده دارند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: برآورد شده است که در طرح راهیان مکتب شهید سلیمانی، بیش از ۱۰ هزار دانشجو به‌صورت متمرکز  در ایام چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی وارد استان کرمان شوند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdccx4qsi2bq1s8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین