کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان:

خون‌ زائران حاج‌قاسم پرده از چهره نفاق و حامیان صهیونیستی برداشت

15 دی 1402 ساعت 6:50

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: خون گرم زائرین عاشق حاج‌قاسم پرده از چهره نفاق و حامیان صهیونیستی و شعارهای دروغین سازمان‌های بین‌المللی بشر برداشت.


سیدحسین صابری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدا شهر کرمان گفت: حمله تروریستی کور سیزدهم دی‌ماه در سالروز شهادت پرافتخار، حرکت‌آفرین و فرهنگ‌ساز سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی دل همه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواهان عالم را به درد آورد و جمعی از خانواده‌های انقلابی و عاشقان شهادت و زائرین سردار دل‌ها را عزادار کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: مسئولان، نهادها و مردم سراسر ایران اسلامی و انسان‌ دوستان سراسر دنیا این حرکت وحشیانه را محکوم و محاکمه فوری و اشد مجازات عاملان، بانیان و حامیان این موجودات دون‌صفت و حمله ناجوانمردانه را خواستارند.

وی اظهار کرد: استکبارجهانی به‌سرکردگی آمریکا جنایتکار و صهیونیسم خون‌خوار بدانند با این حرکت‌های وحشیانه نه تنها راه به‌جایی نمی‌برند و نمی‌توانند شکست‌های پی‌در‌پی رژیم غاصب صهیونیستی در حملات متعدد به سرزمین مظلوم فلسطین و غزه قهرمان را بپوشانند، بلکه لحظه به لحطه به پایان عمر ننگین و خط وحشی‌گری خود نزدیک‌تر می‌شوند.

صابری عنوان کرد: همان‌گونه که ‌می‌دانید حاج‌قاسم موجب وحدت و همدلی مسلمانان و مقاومت در منطقه شد و شهادت وی تقویت، تحکیم وانسجام بیشتر را فراهم کرد و فرهنگ مقاومت راگسترده و در میان جوامع دوام و قوام بخشید؛ خون گرم زائرین عاشق و مظلوم آن شهید والامقام نیز پرده از چهره نفاق و حامیان صهیونیستی و شعارهای دروغین سازمان‌های بین‌المللی بشر و مستکبرین عالم کنار زده و موجبات بیداری و هوشیاری انسان‌ها در سراسر عالم را فراهم می‌نماید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: استکبار بداند هر عَلمی که از دست شهیدی بر زمین می‌افتد، صدها بسیجی مخلص، قهرمان و آزاده آماده بر دوش‌گیری عَلم و ادامه راه شهدا هستند تا به یاری خداوند و تحت زعامت امام خامنه‌ای و با وحدت همگانی و همت مسلمانان سراسر عالم بر مستکبرین غلبه و پرچم را به صاحب اصلی حضرت مهدی موعود بدهند.


انتهای خبر/م


کد مطلب: 138256

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/138256/خون-زائران-حاج-قاسم-پرده-چهره-نفاق-حامیان-صهیونیستی-برداشت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir