تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۵۰
۰
plusresetminus
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان:

خون‌ زائران حاج‌قاسم پرده از چهره نفاق و حامیان صهیونیستی برداشت

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: خون گرم زائرین عاشق حاج‌قاسم پرده از چهره نفاق و حامیان صهیونیستی و شعارهای دروغین سازمان‌های بین‌المللی بشر برداشت.
خون‌ زائران حاج‌قاسم پرده از چهره نفاق و حامیان صهیونیستی برداشت
سیدحسین صابری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدا شهر کرمان گفت: حمله تروریستی کور سیزدهم دی‌ماه در سالروز شهادت پرافتخار، حرکت‌آفرین و فرهنگ‌ساز سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی دل همه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواهان عالم را به درد آورد و جمعی از خانواده‌های انقلابی و عاشقان شهادت و زائرین سردار دل‌ها را عزادار کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: مسئولان، نهادها و مردم سراسر ایران اسلامی و انسان‌ دوستان سراسر دنیا این حرکت وحشیانه را محکوم و محاکمه فوری و اشد مجازات عاملان، بانیان و حامیان این موجودات دون‌صفت و حمله ناجوانمردانه را خواستارند.

وی اظهار کرد: استکبارجهانی به‌سرکردگی آمریکا جنایتکار و صهیونیسم خون‌خوار بدانند با این حرکت‌های وحشیانه نه تنها راه به‌جایی نمی‌برند و نمی‌توانند شکست‌های پی‌در‌پی رژیم غاصب صهیونیستی در حملات متعدد به سرزمین مظلوم فلسطین و غزه قهرمان را بپوشانند، بلکه لحظه به لحطه به پایان عمر ننگین و خط وحشی‌گری خود نزدیک‌تر می‌شوند.

صابری عنوان کرد: همان‌گونه که ‌می‌دانید حاج‌قاسم موجب وحدت و همدلی مسلمانان و مقاومت در منطقه شد و شهادت وی تقویت، تحکیم وانسجام بیشتر را فراهم کرد و فرهنگ مقاومت راگسترده و در میان جوامع دوام و قوام بخشید؛ خون گرم زائرین عاشق و مظلوم آن شهید والامقام نیز پرده از چهره نفاق و حامیان صهیونیستی و شعارهای دروغین سازمان‌های بین‌المللی بشر و مستکبرین عالم کنار زده و موجبات بیداری و هوشیاری انسان‌ها در سراسر عالم را فراهم می‌نماید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: استکبار بداند هر عَلمی که از دست شهیدی بر زمین می‌افتد، صدها بسیجی مخلص، قهرمان و آزاده آماده بر دوش‌گیری عَلم و ادامه راه شهدا هستند تا به یاری خداوند و تحت زعامت امام خامنه‌ای و با وحدت همگانی و همت مسلمانان سراسر عالم بر مستکبرین غلبه و پرچم را به صاحب اصلی حضرت مهدی موعود بدهند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdccp4qse2bq1i8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین