کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران:

حضور پرشور ملت ایران مشت محکمی بردهان استکبار است

26 بهمن 1402 ساعت 11:58

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت بصیر و آگاه کشور و به‌ویژه استان کرمان در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد تا مشت محکم بردهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان بزنند.


عبدالرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر حضور در انتخابات اسفندماه گفت: طی ۴۵ سال گذشته که از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می‌گذرد، استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنان همواره تلاش کرده‌اند تا در نظام جمهوری اسلامی ایران، رخنه و مشکل ایجاد کنند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خوشبختانه مردم فهیم و شریف ایران اسلامی همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و به‌ویژه قشر ورزشکار، دِین خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز ورزشکاران از ملت فهیم ایران اسلامی برای حضور و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات دعوت می‌کنند.

رسولی افزود: ملت شریف ایران اسلامی از رویداد بزرگ انتخابات که سرنوشت نظام و آحاد جامعه را تعیین می‌کند، آگاهی دارند و قطعا در این رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز شرکت خواهند کرد.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انفجار تروریستی در گلزار شهدا کرمان و به‌شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از زائران مزار شریف سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: ملت بصیر و آگاه کشور و به‌ویژه استان کرمان در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد تا مشت محکم بردهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان بزنند.

وی با بیان اینکه اهداف نظام و انقلاب اسلامی و اقداماتی که در این نظام انجام شده باید برای اقشار مختلف مردم جهت بصیرت و آگاهی تبیین شود، اظهار کرد: تشریح موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، موجب می‌شود اقشار مختلف مردم و به‌ویژه رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه به‌عنوان بخشی از جامعه هنری و ورزشی برای حضور حداکثری تلاش خواهیم کرد و در این زمینه هدف بزرگ و والایی داریم، خاطرنشان کرد: ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی بار دیگر با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل تجدید پیمان خواهند کرد.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 139213

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/139213/حضور-پرشور-ملت-ایران-مشت-محکمی-بردهان-استکبار

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir