تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
۰
۱
plusresetminus
مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران:

حضور پرشور ملت ایران مشت محکمی بردهان استکبار است

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت بصیر و آگاه کشور و به‌ویژه استان کرمان در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد تا مشت محکم بردهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان بزنند.
حضور پرشور ملت ایران مشت محکمی بردهان استکبار است
عبدالرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر حضور در انتخابات اسفندماه گفت: طی ۴۵ سال گذشته که از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می‌گذرد، استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آنان همواره تلاش کرده‌اند تا در نظام جمهوری اسلامی ایران، رخنه و مشکل ایجاد کنند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خوشبختانه مردم فهیم و شریف ایران اسلامی همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند و به‌ویژه قشر ورزشکار، دِین خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز ورزشکاران از ملت فهیم ایران اسلامی برای حضور و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات دعوت می‌کنند.

رسولی افزود: ملت شریف ایران اسلامی از رویداد بزرگ انتخابات که سرنوشت نظام و آحاد جامعه را تعیین می‌کند، آگاهی دارند و قطعا در این رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز شرکت خواهند کرد.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انفجار تروریستی در گلزار شهدا کرمان و به‌شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از زائران مزار شریف سپهبد شهید سلیمانی اظهار کرد: ملت بصیر و آگاه کشور و به‌ویژه استان کرمان در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد تا مشت محکم بردهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان بزنند.

وی با بیان اینکه اهداف نظام و انقلاب اسلامی و اقداماتی که در این نظام انجام شده باید برای اقشار مختلف مردم جهت بصیرت و آگاهی تبیین شود، اظهار کرد: تشریح موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، موجب می‌شود اقشار مختلف مردم و به‌ویژه رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه به‌عنوان بخشی از جامعه هنری و ورزشی برای حضور حداکثری تلاش خواهیم کرد و در این زمینه هدف بزرگ و والایی داریم، خاطرنشان کرد: ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی بار دیگر با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل تجدید پیمان خواهند کرد.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgqy9qwak9wx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

درود برشما بسیار عالی