کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان:

حضور مردم در تمامی عرصه‌ها سرنوشت‌ساز است

12 اسفند 1402 ساعت 6:00

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: باید بدانیم که حضور مردم همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بوده است.


منصور ذوالعلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر اینکه اهمیت انتخابات به‌طور قطع، اهمیت حیات یک نظام سیاسی است، گفت: همه مسائل انتخابات در خصوص یک کشور و نظام سیاسی مطرح می‌شود و در خصوص سیستم حکمرانی و اجرای قوانین است و به‌طور قطع خروجی یک انتخابات خوب برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان ادامه داد: مسئله بسیار مهم این است که انقلاب ما به‌عنوان یک انقلاب مردمی و همراه با مردم در همه عرصه‌ها دوران جنگ، دفاع مقدس و غیره مطرح بوده و این مهم را باید بدانیم که حضور مردم همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بوده است.

وی بیان کرد: تحلیل‌ها و برنامه‌های دشمنان همیشه با حضور مردم باطل شده و توطئه‌های دشمنان در اکثر مواقع به خودشان برگشته است و تهدیدهایی که آنان برای ما ایجاد کرده بودند، به فرصت‌های بسیار ذی‌قیمتی برای نظام اسلامی تبدیل شده و پیشرفت‌هایی بعد از آن برای کشور ما به‌وجود آمده است.

ذوالعلی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: همه این مسائل به انتخاب مردم و اهمیت انتخابات برمی‌گردد که در این راستا، انتخاب و برگزیدن بهترین افرادی که می‌توانند در روند پیشرفت نظام و گام دوم انقلاب مؤثر باشند، تأثیرگذار است.

انتهای خبر/م

 


کد مطلب: 139520

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/139520/حضور-مردم-تمامی-عرصه-ها-سرنوشت-ساز

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir