تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰
۰
plusresetminus
رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان:

حضور مردم در تمامی عرصه‌ها سرنوشت‌ساز است

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: باید بدانیم که حضور مردم همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بوده است.
حضور مردم در تمامی عرصه‌ها سرنوشت‌ساز است
منصور ذوالعلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر اینکه اهمیت انتخابات به‌طور قطع، اهمیت حیات یک نظام سیاسی است، گفت: همه مسائل انتخابات در خصوص یک کشور و نظام سیاسی مطرح می‌شود و در خصوص سیستم حکمرانی و اجرای قوانین است و به‌طور قطع خروجی یک انتخابات خوب برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان ادامه داد: مسئله بسیار مهم این است که انقلاب ما به‌عنوان یک انقلاب مردمی و همراه با مردم در همه عرصه‌ها دوران جنگ، دفاع مقدس و غیره مطرح بوده و این مهم را باید بدانیم که حضور مردم همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بوده است.

وی بیان کرد: تحلیل‌ها و برنامه‌های دشمنان همیشه با حضور مردم باطل شده و توطئه‌های دشمنان در اکثر مواقع به خودشان برگشته است و تهدیدهایی که آنان برای ما ایجاد کرده بودند، به فرصت‌های بسیار ذی‌قیمتی برای نظام اسلامی تبدیل شده و پیشرفت‌هایی بعد از آن برای کشور ما به‌وجود آمده است.

ذوالعلی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: همه این مسائل به انتخاب مردم و اهمیت انتخابات برمی‌گردد که در این راستا، انتخاب و برگزیدن بهترین افرادی که می‌توانند در روند پیشرفت نظام و گام دوم انقلاب مؤثر باشند، تأثیرگذار است.

انتهای خبر/م

  https://armanekerman.ir/vdchiwnzv23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین