کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین تأکید کرد:

لزوم اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی

5 فروردين 1403 ساعت 17:17

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه زنان بی‌دفاع غزه گفت: در برابر این اقدام تجاوزکارانه اتحاد مسلمانان باید بیشتر از قبل شود.


سعید افروز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه گفت: آحاد مسلمانان جهان باید در برابر اقدامات و جنایات رژیم منحوس رژیم صهیونیستی بیایستند و هوشیارانه و آگاهانه برخورد کنند.

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین ادامه داد: این اقدام ددمنشانه و جنایت‌کارانه رژیم منحوس صهیونیستی، نشان از خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب دارد و این اقدامات به‌این دلیل است که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد افول رژیم غاصب صهیونیستی و قدرت‌های استکباری خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه در برابر این اقدام تجاوزکارانه اتحاد مسلمانان باید بیشتر از قبل شود، خاطرنشان کرد: در روز جهانی قدس با اتحاد بیشتری در صحنه حضور خواهیم یافت و انسجام و همبستگی مسلمان در این راهپیمایی عظیم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 140011

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/140011/لزوم-اتحاد-هرچه-بیشتر-مسلمانان-برابر-اقدامات-وحشیانه-رژیم-صهیونیستی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir