تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
۰
plusresetminus
دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین تأکید کرد:

لزوم اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه زنان بی‌دفاع غزه گفت: در برابر این اقدام تجاوزکارانه اتحاد مسلمانان باید بیشتر از قبل شود.
لزوم اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی
سعید افروز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه زنان بی‌دفاع و مظلوم غزه گفت: آحاد مسلمانان جهان باید در برابر اقدامات و جنایات رژیم منحوس رژیم صهیونیستی بیایستند و هوشیارانه و آگاهانه برخورد کنند.

دارنده مدال طلا مسابقات پاراآسیایی هانگژو در چین ادامه داد: این اقدام ددمنشانه و جنایت‌کارانه رژیم منحوس صهیونیستی، نشان از خوی وحشی‌گری این رژیم غاصب دارد و این اقدامات به‌این دلیل است که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد افول رژیم غاصب صهیونیستی و قدرت‌های استکباری خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه در برابر این اقدام تجاوزکارانه اتحاد مسلمانان باید بیشتر از قبل شود، خاطرنشان کرد: در روز جهانی قدس با اتحاد بیشتری در صحنه حضور خواهیم یافت و انسجام و همبستگی مسلمان در این راهپیمایی عظیم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcez78zzjh8e7i.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین