کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:

حل مسائل اقتصادی کشور با میدان‌داری مردم

6 فروردين 1403 ساعت 6:05

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌عنوان سال با نام «جهش تولید با مشارکت مردمی»گفت: هرگاه مردم وارد صحنه شدند، مشکل‌گشا بوده‌اند.


آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و با اشاره به نام‌گذاری عنوان سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: نام‌گذاری سال‌ها از ابتکارات مقام معظم رهبری است در حقیقت تعیین نقشه‌راه سال است که مسئولان و مردم چگونه عمل کنند که در تراز و شایسته باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دهه اخیر بیشترین دغدغه مقام معظم رهبری، حل مشکلات اقتصادی مردم بوده و امسال در همین راستا عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»نام‌گذاری شده که اصل تولید در نام‌گذاری سال گذشته و امسال جهش تولید با مشارکت مردم مدنظر است.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز کرد: حقیقت این است که طی ۴۵ سال گذشته هرگاه مردم وارد صحنه شدند، مشکل‌گشا بودند و هرگاه آنچنان که باید و شاید میدان به مردم داده نشد، آسیب دیده‌ایم.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: این حقیقتی است که اسلام دارد و تأکید می‌کند که مردم را در اداره حکومت شریک کنید و آنچنان که قانون اساسی ما می‌گوید تمام اموری که در این کشور است و در تمام مسائل، نظر مردم در آن دخیل است؛ این نظام مردمی است و صاحب این کشور مردم هستند و به‌یاری خداوند مردم می‌توانند مشکلات را حل کنند.

انتهای خبر/م


کد مطلب: 140013

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/140013/حل-مسائل-اقتصادی-کشور-میدان-داری-مردم

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir