تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:

حل مسائل اقتصادی کشور با میدان‌داری مردم

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌عنوان سال با نام «جهش تولید با مشارکت مردمی»گفت: هرگاه مردم وارد صحنه شدند، مشکل‌گشا بوده‌اند.
حل مسائل اقتصادی کشور با میدان‌داری مردم
آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و با اشاره به نام‌گذاری عنوان سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: نام‌گذاری سال‌ها از ابتکارات مقام معظم رهبری است در حقیقت تعیین نقشه‌راه سال است که مسئولان و مردم چگونه عمل کنند که در تراز و شایسته باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دهه اخیر بیشترین دغدغه مقام معظم رهبری، حل مشکلات اقتصادی مردم بوده و امسال در همین راستا عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»نام‌گذاری شده که اصل تولید در نام‌گذاری سال گذشته و امسال جهش تولید با مشارکت مردم مدنظر است.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز کرد: حقیقت این است که طی ۴۵ سال گذشته هرگاه مردم وارد صحنه شدند، مشکل‌گشا بودند و هرگاه آنچنان که باید و شاید میدان به مردم داده نشد، آسیب دیده‌ایم.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: این حقیقتی است که اسلام دارد و تأکید می‌کند که مردم را در اداره حکومت شریک کنید و آنچنان که قانون اساسی ما می‌گوید تمام اموری که در این کشور است و در تمام مسائل، نظر مردم در آن دخیل است؛ این نظام مردمی است و صاحب این کشور مردم هستند و به‌یاری خداوند مردم می‌توانند مشکلات را حل کنند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgqz9qwak9tz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین