کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر خبرداد؛

قتل در جشن تولد و دستگیری قاتل توسط پلیس نرماشیر

27 تير 1400 ساعت 19:18

علیرضاعلی آبادی گفت: قتل در مراسم‌جشن تولد در نرماشیر صورت گرفت که قاتل کمتراز یک ساعت به دام‌پلیس افتاد.


به گزارش "راه آرمان"؛ علیرضا علی آبادی جانشین فرمانده انتظامی نرماشیر در خصوص جزئیات این‌خبر بیان کرد: با علائم و وقوع قتل یک جوان ۲۱ ساله در یک مراسم جشن تولد در شهر نرماشیر در شب گذشته، بلافاصله تیمی گشت کلانتری مرکزی و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا علی آبادی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر دراین خصوص گفت: با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه جرم مشخص شد بر اثر نزاع بین ۲ نفر از حاضران در این مراسم یکی از آنان که جوانی ۲۱ ساله بود بر اثر ضربه چاقو طرف مقابل به شدت مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کند.
وی با بیان اینکه قاتل پس از ارتکاب جرم به همراه یکی از دوستان خود از صحنه متواری می شود، افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکزی پس از بررسی تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی، کمتر از یک ساعت قاتل و دوستش را قبل از فرار از شهرستان دستگیر می‌کنند.

علی آبادی خاطر نشان کرد: قاتل که جوان ۲۸ ساله بود بلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر در پایان گفت: به همراه داشتن سلاح سرد و نداشتن توانایی لازم در کنترل خشم باعث بروز این حادثه تاسف بار شد که می طلبد والدین نیز بر رفتار و حضور فرزندان خود در این گونه برنامه ها نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/برجی


کد مطلب: 120222

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120222/قتل-جشن-تولد-دستگیری-قاتل-توسط-پلیس-نرماشیر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir