کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای محرومیت زدایی صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی ۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی در بخش اسماعیلیه+ تصاویر

8 مرداد 1400 ساعت 13:45

پروژه ساخت ۶۹ واحد مسکونی و حمام و سرویس بهداشتی توسط حوزه مقاومت شهدای دهنو فتح المبین و ۳ پروژه آبرسانی که ۴۰۰ خانوار از آب سالم از این پروژه‌ها استفاده خواهند کرد در طرح محرومیت زدایی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت، محمدحسین نوزایی امام جمعه و مسئولین کمیته امداد شهر بلوک در محل بخش اسماعیلیه گلنگ‌زنی شد.


به گزارش آرمان کرمان از جیرفت؛ سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در آئین گلنگ‌زنی پروژه‌های جهادی سپاه جیرفت در بخش اسماعیلیه شهرستان بلوک گفت: عملیات ساخت ۶۹ واحد مسکونی و حمام و سرویس بهداشتی گلنگ‌زنی شد و پروژه ساخت مسکن در مدت سه ماه انجام می‌شود که تحویل افراد مستمند در قالب اقدام جهادی سپاه جیرفت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد.


بهروز افزود: گلنگ‌زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی در جهت رفع مشکل مسکن مردم امری بسیار مهم و حائز اهمیت است و در این روز پر خیر و برکت و عید تاریخی غدیر خم که بزرگترین فراز تاریخی همه ما مسلمانان است این طرح کلید خورد.
وی اظهار کرد:  یکی از روستاهایی که در پروژه آبرسانی سپاه جیرفت قرار دارد روستای اسماعیلیه است که مورد مطالعه و کارشناسی میدانی قرار گرفته است.




فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: خدمت‌رسانی صادقانه به محرومین و مستمندان برگرفته از مکتب مولایمان حضرت امیرالمومنین علی (ع) است که سینه به سینه به ما رسیده است.
وی بیان کرد: با پشتکار و فعالیت جهادی ان‌شاءالله روزی را شاهد باشیم که هیچ خانواده‌ای بی سر پناه نباشد و این رسم، مرام و معرفتِ خدمت به مردم را ما از امامان و ائمه معصوم خود فرا گرفته‌ایم.



بهروز ابراز کرد: با اراده و مدیریت جهادی، تمام مشکلات مردم را می‌توان حل کرد و با سرعت و همت بیشتر باید به مردم خدمت‌رسانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در ادامه این مراسم ضمن بازدید از موتور آب و قنات‌های باغات و نخلستان‌ها از نزدیک با مردم صحبت کرد و اهالی بخش اسماعیلیه به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود برای تامین آب مورد نیاز زمین‌های زراعی و کشاورزی خود پرداختند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 120518

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120518/کلنگ-زنی-۶۹-پروژه-محرومیت-زدایی-بخش-اسماعیلیه-تصاویر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir