تاریخ انتشار :جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
۰
plusresetminus
پروژه ساخت ۶۹ واحد مسکونی و حمام و سرویس بهداشتی توسط حوزه مقاومت شهدای دهنو فتح المبین و ۳ پروژه آبرسانی که ۴۰۰ خانوار از آب سالم از این پروژه‌ها استفاده خواهند کرد در طرح محرومیت زدایی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت، محمدحسین نوزایی امام جمعه و مسئولین کمیته امداد شهر بلوک در محل بخش اسماعیلیه گلنگ‌زنی شد.
کلنگ‌زنی ۶۹ پروژه محرومیت‌زدایی در بخش اسماعیلیه+ تصاویر
به گزارش آرمان کرمان از جیرفت؛ سرهنگ ناصر بهروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در آئین گلنگ‌زنی پروژه‌های جهادی سپاه جیرفت در بخش اسماعیلیه شهرستان بلوک گفت: عملیات ساخت ۶۹ واحد مسکونی و حمام و سرویس بهداشتی گلنگ‌زنی شد و پروژه ساخت مسکن در مدت سه ماه انجام می‌شود که تحویل افراد مستمند در قالب اقدام جهادی سپاه جیرفت با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد.


بهروز افزود: گلنگ‌زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی در جهت رفع مشکل مسکن مردم امری بسیار مهم و حائز اهمیت است و در این روز پر خیر و برکت و عید تاریخی غدیر خم که بزرگترین فراز تاریخی همه ما مسلمانان است این طرح کلید خورد.
وی اظهار کرد:  یکی از روستاهایی که در پروژه آبرسانی سپاه جیرفت قرار دارد روستای اسماعیلیه است که مورد مطالعه و کارشناسی میدانی قرار گرفته است.




فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت تصریح کرد: خدمت‌رسانی صادقانه به محرومین و مستمندان برگرفته از مکتب مولایمان حضرت امیرالمومنین علی (ع) است که سینه به سینه به ما رسیده است.
وی بیان کرد: با پشتکار و فعالیت جهادی ان‌شاءالله روزی را شاهد باشیم که هیچ خانواده‌ای بی سر پناه نباشد و این رسم، مرام و معرفتِ خدمت به مردم را ما از امامان و ائمه معصوم خود فرا گرفته‌ایم.



بهروز ابراز کرد: با اراده و مدیریت جهادی، تمام مشکلات مردم را می‌توان حل کرد و با سرعت و همت بیشتر باید به مردم خدمت‌رسانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت در ادامه این مراسم ضمن بازدید از موتور آب و قنات‌های باغات و نخلستان‌ها از نزدیک با مردم صحبت کرد و اهالی بخش اسماعیلیه به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود برای تامین آب مورد نیاز زمین‌های زراعی و کشاورزی خود پرداختند.
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcez78zvjh8wni.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین