کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان‌نرماشیر خبرداد؛

انهدام باند سارقان‌ مسلح طلاجات در عملیات پلیس نرماشیر

12 مرداد 1400 ساعت 20:10

رضازیدآبادی گفت:سارقان مسلح طلاجات به دام‌پلیس نرماشیر افتادند.


به گزارش  راه آرمان از نرماشیر؛رضازیدآبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بیست و سوم تیر ماه سال جاری در پی اعلام وقوع سرقت و زور گیری توسط سارقان که با تهدید سلاح سرد دو خانم را در یک منزل در بخش روداب شرقی این شهرستان به سرقت برده بودند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رضا زید آبادی افزود: در این رابطه ماموران پاسگاه انتظامی "عزیز آباد" با بررسی صحنه وقوع سرقت و انجام پی جویی های پلیسی موفق شدند حدود ۱۸ روز بعد فردی را به اتهام مشارکت در این سرقت دستگیر کنند ، که در ادامه این متهم را پس از جمع آوری شواهد و مدارک مستدل جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلس آگاهی این شهرستان تحویل دادند.

وی بیان کرد: پس از انتقال این متهم به پلیس آگاهی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد در زورگیری و سرقت های مسلحانه اخیر رخ داده در شهرستان های نرماشیر ، بم و فهرج نقش داشته که در ادامه پس از رویارویی با مدارک موجود به انجام ۴ مورد سرقت و زورگیری مسلحانه طلاجات با همکاری ۴ نفر دیگر در این شهرستان و ۳ شهرستان و سرقت اخیر طلاجات دو خانم در بخش روداب شرقی شهرستان نرماشیر اعتراف کرد.

زید آبادی تصریح کرد: در ادامه نیز در پی اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ۳ عضو دیگر این باند در شهرستان های نرماشیر و بم شناسایی و دستگیر شدند، و در همین رابطه یک نفر مالخر که اقدام به خریداری طلاجات مسروقه این باند می کرد هم دستگیر شد، که اقدامات بعدی برای تحویل طلاجات سرقتی به مالباختگان و معرفی اعضای این باند به مراجع قضایی در حال انجام است. انتهای پیام/برجی


کد مطلب: 120626

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120626/انهدام-باند-سارقان-مسلح-طلاجات-عملیات-پلیس-نرماشیر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir