تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۰
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان‌نرماشیر خبرداد؛

انهدام باند سارقان‌ مسلح طلاجات در عملیات پلیس نرماشیر

رضازیدآبادی گفت:سارقان مسلح طلاجات به دام‌پلیس نرماشیر افتادند.
انهدام باند سارقان‌ مسلح طلاجات در عملیات پلیس نرماشیر
به گزارش  راه آرمان از نرماشیر؛رضازیدآبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: بیست و سوم تیر ماه سال جاری در پی اعلام وقوع سرقت و زور گیری توسط سارقان که با تهدید سلاح سرد دو خانم را در یک منزل در بخش روداب شرقی این شهرستان به سرقت برده بودند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رضا زید آبادی افزود: در این رابطه ماموران پاسگاه انتظامی "عزیز آباد" با بررسی صحنه وقوع سرقت و انجام پی جویی های پلیسی موفق شدند حدود ۱۸ روز بعد فردی را به اتهام مشارکت در این سرقت دستگیر کنند ، که در ادامه این متهم را پس از جمع آوری شواهد و مدارک مستدل جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلس آگاهی این شهرستان تحویل دادند.

وی بیان کرد: پس از انتقال این متهم به پلیس آگاهی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد در زورگیری و سرقت های مسلحانه اخیر رخ داده در شهرستان های نرماشیر ، بم و فهرج نقش داشته که در ادامه پس از رویارویی با مدارک موجود به انجام ۴ مورد سرقت و زورگیری مسلحانه طلاجات با همکاری ۴ نفر دیگر در این شهرستان و ۳ شهرستان و سرقت اخیر طلاجات دو خانم در بخش روداب شرقی شهرستان نرماشیر اعتراف کرد.

زید آبادی تصریح کرد: در ادامه نیز در پی اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ۳ عضو دیگر این باند در شهرستان های نرماشیر و بم شناسایی و دستگیر شدند، و در همین رابطه یک نفر مالخر که اقدام به خریداری طلاجات مسروقه این باند می کرد هم دستگیر شد، که اقدامات بعدی برای تحویل طلاجات سرقتی به مالباختگان و معرفی اعضای این باند به مراجع قضایی در حال انجام است. انتهای پیام/برجی https://armanekerman.ir/vdcew78zpjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما