کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین دوره جشنواره پویش پایداری در کرمان برگزار می‌شود

23 مرداد 1400 ساعت 12:38

دومین دوره جشنواره استانی ادبیات داستانی پویش پایداری در کرمان برگزار می‌شود.


به گزارش «راه آرمان» دومین دوره جشنواره استانی ادبیات داستانی پویش پایداری توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان برگزار می‌شود.

این دوره از جشنواره با اهدافی از جمله گرامیداشت شهدا و رزمندگان استان کرمان، تثبیت و حفظ یاد و خاطره حماسه هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان از طریق روایت‌های داستانی و هنری، اصالت دادن به نگاه خلاقانه به هنر، شناسایی و معرفی داستان‌نویسان خلاق در عرصه استان و با محورهای کلی فرهنگ پایداری و مقاومت اسلامی، شهدا، بیداری ملل اسلامی (فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و عراق)، مدافعان حرم و سلامت و… برگزار می‌شود.

همچنین محور ویژه این جشنواره با عنوان «با تار و پود رنج، از خشت خشت جان» پیرامون تجربه زیستی زنان در جنگ و جهان پس از جنگ (زنان رزمنده، امدادگر، مهاجر جنگی، مادران و همسران شهید و…) است.

 این جشنواره در دو رده‌ سنی آزاد و دانش آموزی و در دو حوزه ادبی و هنری برگزار می‌شود، همچنین مهلت ارسال آثار، پایان آذر ۱۴۰۰ است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی، شرایط آثار ارسالی، ضوابط جشنواره و ثبت نام می‌توانند به فراخوان جشنواره در لینک زیر مراجعه کنند:
https://goharpress.ir/images/pdf/poyesh-paydari.pdf
دومین دوره جشنواره پویش پایداری در کرمان برگزار می شودانتهای پیام/طالبی پور
 


کد مطلب: 120795

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120795/دومین-دوره-جشنواره-پویش-پایداری-کرمان-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir