کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشريح ممنوعيت هاي تردد دو هفته اي در کرمان

25 مرداد 1400 ساعت 10:59

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به منظور پيشگيري و قطع زنجيره ويروس کرونا و براي حفظ سلامتي شهروندان، خروج تمامي خودرو‌ها با پلاک بومي از شهرها و ورود خودروي هاي غيربومي به شهرهاي ديگر ممنوع است.


به گزارش راه آرمان؛ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان بیان کرد: در پي ابلاغ مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا مبني بر اعمال و تشديد ممنوعيت هاي تردد ، اين ممنوعيت از 12 ظهر روز یکشنبه 24 مرداد تا ساعت 24 جمعه 5 شهریور ماه در ورودي و خروجي تمام شهرها اعمال خواهد شد.

وی افزود: کنترل هاي فيزيکي و سيستمي توسط همکاران بنده در تمامي محورها صورت خواهد پذيرفت.

رئیس پلیس راه شمال استان، اظهار کرد: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌هاي قرمز يک ميليون تومان و در شهر‌هاي نارنجي 500 هزار تومان جریمه دارد و همچنين هر خودرو در طول شبانه روز ، يکبار جريمه خواهد شد.

وی افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملي مقابله با کرونا ، کليه خودروهايي که جريمه کرونايي دارند تا يکماه فرصت پرداخت دارند و در غيراينصورت جريمه هاي آنها دوبرابر خواهد شد.

 رضایی گفت: همه مجوز‌هايي که تا قبل از تاريخ 24مرداد ماه از سوي هر مرجعي که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملي کرونا باطل  و صرفاً مجوزهايي که از تاريخ 24 مرداد ماه به بعد توسط  مراجع ذی صلاح آن هم در مواقع بسيار ضروري و مدت محدود صادر شده باشد ، اجازه تردد خواهند داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان عنوان کرد: تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفيت ناوگان حمل و نقل مسافر بايد يک سوم باشد.

رضایی ادامه داد: خروج تمامي خودرو‌ها با پلاک بومي از شهرها و ورود خودروي هاي غيربومي به شهرهاي ديگر ممنوع است و اين موضوع بصورت استاني کنترل خواهد شد و به هيچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک هاي غيربومي را نخواهيم داد.

وي افزود: خودرو‌هاي غير بومي نيز که در شهر‌هاي مقصد حضور دارند بايستي ظرف 24 ساعت آينده اين شهر‌ها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندي استان هاي قرمز و يا نارنجي مشمول جريمه نخواهند شد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پايان از شهروندان خواست ، تاکيد پليس براين است که تحت هيچ شرايطي قصد سفر نکنند ، چراکه در بار ترافيک سنگين خواهند ماند و چاره اي جز برگشت نخواهند داشت و به منظور پيشگيري و قطع زنجيره ويروس کرونا و براي حفظ سلامتي خودشان ، به دستورات ستاد ملي کرونا و همکاران بنده که در سطح جاده ها مستقر هستند ، اهتمام و جديت بيشتيري داشته باشند.

انتهای پیام/نامجو
 


کد مطلب: 120826

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120826/تشريح-ممنوعيت-هاي-تردد-دو-هفته-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir