تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
۰
plusresetminus
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به منظور پيشگيري و قطع زنجيره ويروس کرونا و براي حفظ سلامتي شهروندان، خروج تمامي خودرو‌ها با پلاک بومي از شهرها و ورود خودروي هاي غيربومي به شهرهاي ديگر ممنوع است.
تشريح ممنوعيت هاي تردد دو هفته اي در کرمان
به گزارش راه آرمان؛ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان بیان کرد: در پي ابلاغ مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا مبني بر اعمال و تشديد ممنوعيت هاي تردد ، اين ممنوعيت از 12 ظهر روز یکشنبه 24 مرداد تا ساعت 24 جمعه 5 شهریور ماه در ورودي و خروجي تمام شهرها اعمال خواهد شد.

وی افزود: کنترل هاي فيزيکي و سيستمي توسط همکاران بنده در تمامي محورها صورت خواهد پذيرفت.

رئیس پلیس راه شمال استان، اظهار کرد: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌هاي قرمز يک ميليون تومان و در شهر‌هاي نارنجي 500 هزار تومان جریمه دارد و همچنين هر خودرو در طول شبانه روز ، يکبار جريمه خواهد شد.

وی افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملي مقابله با کرونا ، کليه خودروهايي که جريمه کرونايي دارند تا يکماه فرصت پرداخت دارند و در غيراينصورت جريمه هاي آنها دوبرابر خواهد شد.

 رضایی گفت: همه مجوز‌هايي که تا قبل از تاريخ 24مرداد ماه از سوي هر مرجعي که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملي کرونا باطل  و صرفاً مجوزهايي که از تاريخ 24 مرداد ماه به بعد توسط  مراجع ذی صلاح آن هم در مواقع بسيار ضروري و مدت محدود صادر شده باشد ، اجازه تردد خواهند داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان عنوان کرد: تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفيت ناوگان حمل و نقل مسافر بايد يک سوم باشد.

رضایی ادامه داد: خروج تمامي خودرو‌ها با پلاک بومي از شهرها و ورود خودروي هاي غيربومي به شهرهاي ديگر ممنوع است و اين موضوع بصورت استاني کنترل خواهد شد و به هيچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک هاي غيربومي را نخواهيم داد.

وي افزود: خودرو‌هاي غير بومي نيز که در شهر‌هاي مقصد حضور دارند بايستي ظرف 24 ساعت آينده اين شهر‌ها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندي استان هاي قرمز و يا نارنجي مشمول جريمه نخواهند شد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پايان از شهروندان خواست ، تاکيد پليس براين است که تحت هيچ شرايطي قصد سفر نکنند ، چراکه در بار ترافيک سنگين خواهند ماند و چاره اي جز برگشت نخواهند داشت و به منظور پيشگيري و قطع زنجيره ويروس کرونا و براي حفظ سلامتي خودشان ، به دستورات ستاد ملي کرونا و همکاران بنده که در سطح جاده ها مستقر هستند ، اهتمام و جديت بيشتيري داشته باشند.

انتهای پیام/نامجو
  https://armanekerman.ir/vdcgxz9q3ak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین