کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش خبر داد؛

غربالگری و پایش تعداد 70 هزار نفر کرمانی توسط ارتش جنوبشرق کشور/راه اندازی بیمارستان حاد تنفسی 60 تختخوابی در استان کرمان

31 مرداد 1400 ساعت 10:31

امیر غلامعلیان گفت: آمادگی داریم در صورتی که استانداری نیاز به نقاهتگاه داشته باشد سریعا تاسیس و در اختیار قرار دهیم و هم اکنون نیز در صدد راه اندازی بیمارستان حاد تنفسی 60 تختخواب در استان کرمان هستیم که مستلزم اعلام نیاز خود استانداری است.


امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوبشرق ارتش در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: تعداد 28 پایگاه غربالگری و پایش در سطح 4 شهر استان کرمان از جمله در شهرستان های  کرمان، باغین، سیرجان و ماهان مستقر شده است.

وی با تاکید بر اینکه  تاکنون تعداد 70 هزار نفر مورد پایش و غربالگری در استان انجام شده است، اذعان کرد:  تمام اماکن براساس نیازی که استانداری اعلام می کرد ضدعفونی و گندزدایی برای آن انجام شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی  جنوبشرق ارتش افزود: در چندین مرحله ماسک، مواد ضدعفونی کننده بین مردم و ادارات توزیع شده است.

امیر غلامعلیان عنوان کرد: در  حال حاضر بیمارستان امام حسین (ع) به طور کامل به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است از جمله بخش های عادی، ICU و بخش مراقبت های ویژه.

وی بیان کرد: آمادگی داریم در صورتی که استانداری نیاز به نقاهتگاه داشته باشد سریعا تاسیس و در اختیار قرار دهیم و هم اکنون نیز  در صدد راه اندازی بیمارستان حاد تنفسی 60 تختخواب در استان کرمان هستیم که مستلزم اعلام نیاز خود استانداری است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش گفت: کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستارانی که در یگان ها مستقر هستند همه در اختیار بیماران کرونایی هستند و باز ما این آمادگی را داریم که هر جا نیاز شد این کادر پزشکی را در اختیار قرار دهیم.
 
انتهای پیام/نامجو
 


کد مطلب: 120915

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/120915/غربالگری-پایش-تعداد-70-هزار-نفر-کرمانی-توسط-ارتش-جنوبشرق-کشور-راه-اندازی-بیمارستان-حاد-تنفسی-60-تختخوابی-استان-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir