کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان زرند تأکید کرد:

از اول آبان ماه کارمندانی که واکسن نزده اند حق حضور در محل کار را ندارند

1 آبان 1400 ساعت 15:01

علی صادق زاده گفت: کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند.


به گزارش راه آرمان ، علی صادق زاده صبح امروز به همراه مسئول بازرسی فرمانداری طی بازدیدی سرزده از ادارات این شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این مراکز را مورد بررسی قرار داد و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم درسطح ادارات و نحوه خدمت رسانی به آنان از ادارات امور مالیاتی، امور آب و فاضلاب و اوقاف و امور و خیریه شهرستان بازدید کرد.

فرماندار زرند در این بازدید ضمن دیدار با کارمندان این ادارات و بررسی کارت واکسن کارمندان آنها را به خدمت بیش از پیش به اهالی شهرستان و تکریم ارباب رجوع توصیه و تصریح کرد: کارمندانی که واکسن نزده‌اند از اول آبان ماه سال۱۴۰۰ حق حضور در محل کار را ندارند.

وی تاکید کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند، زیرا در راستای بهبود خدمات به مردم و به منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به طور مستمر صورت می‌گیرد.

وی هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و خاطر نشان کرد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/قنبرزهی


کد مطلب: 122229

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122229/اول-آبان-ماه-کارمندانی-واکسن-نزده-اند-حق-حضور-محل-کار-ندارند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir