کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت:

نخستین همایش بین‌المللی ادبیّات پایداری در مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود

8 آبان 1400 ساعت 17:40

ناصر بهروز گفت: نخستین همایش بین‌المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی با محوریت نقش و جایگاه آن شهید والامقام در تاریخ دفاع مقدس برگزار خواهد شد.


به گزارش راه آرمان؛ جلسه شورای مرکزی نخستین همایش بین‌المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیّات پایداری در مکتب حاج قاسم در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: برگزاری این همایش باید در شأن و مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد؛ لذا از همه ظرفیت‌های شهرستانی و استانی استفاده شود.

امام جمعه جیرفت افزود: این همایش باید ابعاد شخصیتی سردار دلها را در بخش‌های مختلف به جامعه بشناساند.



سرهنگ ناصر بهروز گفت: نخستین همایش بین‌المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی با محوریت نقش و جایگاه آن شهید والامقام در تاریخ دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت بیان کرد: سطح کار و فعالیت‌ها جهت برگزاری این همایش یک کار کیفی و بزرگی است و این همت بلند با قالب‌بندی اجرایی متناسب با مکتب آن شهید والا مقام اقدامات تحسین برانگیزی صورت گرفته است.



وی نقش رسانه را در این همایش بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: برخورداری از حوزه رسانه‌ای فعال در راستای تبیین و گفتمان موضوع در شکل‌دهی همایش قطعاً حائز اهمیت است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

مرتضی مختاری در ادامه هدف از برگزاری این همایش را بررسی تفکر و رفتار این شخصیت بی‌نظیر در ابعاد و محورهای مختلف دانست و افزود: از دیگر اهداف این همایش، بزرگداشت مقام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام و قدردانی از مجاهدت‌های او در طول ۴۰ سال جهاد در برابر استکبار و ظلم عنوان کرد.

رئیس دانشگاه جیرفت با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش همه بتوانیم این همایش را در نام و شأن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 122343

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/122343/نخستین-همایش-بین-المللی-ادبی-ات-پایداری-مکتب-حاج-قاسم-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir