تاریخ انتشار :شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۰
۰
plusresetminus
ناصر بهروز گفت: نخستین همایش بین‌المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی با محوریت نقش و جایگاه آن شهید والامقام در تاریخ دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
نخستین همایش بین‌المللی ادبیّات پایداری در مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود
به گزارش راه آرمان؛ جلسه شورای مرکزی نخستین همایش بین‌المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیّات پایداری در مکتب حاج قاسم در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: برگزاری این همایش باید در شأن و مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد؛ لذا از همه ظرفیت‌های شهرستانی و استانی استفاده شود.

امام جمعه جیرفت افزود: این همایش باید ابعاد شخصیتی سردار دلها را در بخش‌های مختلف به جامعه بشناساند.



سرهنگ ناصر بهروز گفت: نخستین همایش بین‌المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی با محوریت نقش و جایگاه آن شهید والامقام در تاریخ دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت بیان کرد: سطح کار و فعالیت‌ها جهت برگزاری این همایش یک کار کیفی و بزرگی است و این همت بلند با قالب‌بندی اجرایی متناسب با مکتب آن شهید والا مقام اقدامات تحسین برانگیزی صورت گرفته است.



وی نقش رسانه را در این همایش بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: برخورداری از حوزه رسانه‌ای فعال در راستای تبیین و گفتمان موضوع در شکل‌دهی همایش قطعاً حائز اهمیت است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

مرتضی مختاری در ادامه هدف از برگزاری این همایش را بررسی تفکر و رفتار این شخصیت بی‌نظیر در ابعاد و محورهای مختلف دانست و افزود: از دیگر اهداف این همایش، بزرگداشت مقام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام و قدردانی از مجاهدت‌های او در طول ۴۰ سال جهاد در برابر استکبار و ظلم عنوان کرد.

رئیس دانشگاه جیرفت با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش همه بتوانیم این همایش را در نام و شأن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcc0iqs12bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین